Gjest justpondering Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Sier man god helg idag? Det er jo bare kr. himmelfartsdag imorgen, eller hva? Helg er det vel ikke? 0 Siter
Gjest Destiny Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 For de som har fri på fredag er det jo en skikkelig langhelg Jeg sa ihvertfall god helg når jeg gikk fra jobben i dag. 0 Siter
Gjest justpondering Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 For de som har fri på fredag er det jo en skikkelig langhelg Jeg sa ihvertfall god helg når jeg gikk fra jobben i dag. Er det mange som har fri på fredag da? Er det en felles fridag eller? 0 Siter
fresja Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Det er helgedag i morgen, så jeg sa god helg. Dessuten er fredag satt opp som ferie på den interne kalenderen vår. 0 Siter
Gjest Caztra Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Er det mange som har fri på fredag da? Er det en felles fridag eller? Fredag er en helt vanlig hverdag, men det er mange som avspasserer denne dagen dersom de har muligheten til det. Nettopp for å få en skikkelig langhelg! 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Er det mange som har fri på fredag da? Er det en felles fridag eller? Her er det fri både fra skole og sfo på fredag, men har ikke hørt at det er stengte butikker eller noe sånt? Der jeg jobber er det aldri stengt uansett, så jeg klarer ikke helt å følge med på småferier og fridager... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Fredag er en helt vanlig hverdag, men det er mange som avspasserer denne dagen dersom de har muligheten til det. Nettopp for å få en skikkelig langhelg! Jeg tok helg i dag og sa god helg da jeg gikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.