Gjest den sorte dame Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Blir man alltid sjekket for Klamydia ved fødsel, eller ved 6 ukers kontrollen? Lurer på om jeg noen gang har blitt sjekket for dette jeg... Jeg har to barn, så da har det vel skjedd? 0 Siter
modesty Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Unge jenter (under 25?) blir jo alltid sjekket...trodde at gravide ble sjekket også jeg, men legen sier vel ifra når de sjekker det?? Det har ihvertfall legen sagt ifra til meg når jeg har tatt celleprøve.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Legen tar alltid klamydia-test ved vanlig gynekologisk undersøkelse. Jeg visste aldri at jeg hadde blitt testa for det før jeg fikk brev i postkassa om at jeg var smitta. 0 Siter
tiliti Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Legen tar alltid klamydia-test ved vanlig gynekologisk undersøkelse. Jeg visste aldri at jeg hadde blitt testa for det før jeg fikk brev i postkassa om at jeg var smitta. Auda, da har du et hyggeligere legekontor enn meg. De tar nemlig prøven fra urinrøret hos både jenter og gutter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.