Gjest anonym tomat Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Jeg var på min årlige legesjekk mandag. I den forbindelse skulle jeg også testes for diverse lumske sykdommer, grunnet utenomsamboerskaplige rundspring av partner. Det krydde av folk på hele legekontoret til en forandring, og i gangen utenfor døren til min leges kontor satt en del folk, blant annet en ung kjekkas og en middelaldrende dame kjent for sladder. Jeg forklarte kort hva som var skjedd med min samboer, og at jeg derfor ville testes for kjønnsykdommer. "SÅ DU TROR DU KAN HA KLAMYDIA?" spurte doktor. -Høyt. Jeg krympet der jeg satt, og lusket etter legen ned gangen, forbi stirrende blikk, og inn på undersøkelsesrommet. Med beina vel oppe fortsatte utspørringen om utflod og plager. Jeg som nesten hvisket til slutt, og lege som snakket like høyt. Dørene var så tynne at jeg kunne høre legen på det borteste kontoret hente inn pasienter. "SÅ DU ER PLAGET MED UTFLOD altså! Ja se her var det noe ja! ER DU PLAGET MED KJØNNSVORTER OG ELLER? JEG SER DET ER NOE HER! Skal vi se. Nei det var bare en betent hårsekk. Ja bra var det, for VORTER er noe svin!" Er det noe med leger og høy stemmebruk? Hva skjedde dessuten med lydtette dører? Diskresjon? Antenner? Jeg bare spør. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Jeg ville overhodet ikke funnet meg i det, og strengt bedt ham VÆRE SÅ SNILL å slutte å rope sånn.. og aldri gått til den gynekologen igjen..makan.. Jeg ba en gynekolog skifte hansker en gang jeg, for han pillet på alt mulig i rommet etter å ha tatt på seg hanskene, og så skulle han liksom undersøke meg med de samme lankene.. nei takk. 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Hos legen min har man utsikt rett inn i STOLEN fra parkeringa. Det oppdaga jeg på vei ut derfra... Det er sånne persienner der, men da var det mørkt ute og lyst inne, og intet problem å titte inn. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 du ønsker nok et seriøst svar, men jeg må bare si at du skriver VANVITTIG MORSOMT. Men det er jo ikke alltid du har like skjellsettende (heter det det??) erfaringer, håper jeg. Kanskje du kunne bedt om papir og blyant, og skrevet: VENNLIGST SNAKK LAVT. For du kunne jo ikke akkurat brøle det, det ville høres passe komisk ut på venteværelset. Dessuten ville han vel bli litt befippet, og -kanskje- skjerpet seg. 0 Siter
Gjest anonym tomat Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 du ønsker nok et seriøst svar, men jeg må bare si at du skriver VANVITTIG MORSOMT. Men det er jo ikke alltid du har like skjellsettende (heter det det??) erfaringer, håper jeg. Kanskje du kunne bedt om papir og blyant, og skrevet: VENNLIGST SNAKK LAVT. For du kunne jo ikke akkurat brøle det, det ville høres passe komisk ut på venteværelset. Dessuten ville han vel bli litt befippet, og -kanskje- skjerpet seg. Næ, skal nok greie å le av det Men jeg var rimelig desperat mens det pågikk!! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Kanskje samboeren nettopp hadde vært utro, også trodde h*n du også hadde vært det ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Huff...... c",) *he, he* Strengt tatt, og egentlig ikke strengt tatt en gang, så brøt legen og legesenteret diverse paragrafer om taushetsplikt. Undersøkelsesrom _skal_ være lydtette. Så det så! 0 Siter
dolianer Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Dette er et klart brudd på taushetsplikten. Jeg ville skrevet en klage til Fylkeslegen i det fylket du bor, med kopi til gynekologen. Jeg mener det! Hvordan skal man ellers få endret ting, hvis ingen tør/gidder å si fra? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Når jeg så overskriften din trodde jeg du hadde prompa på legen eller noe sånt... ;o) Vel, skjønner godt at du reagerer!! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Når jeg så overskriften din trodde jeg du hadde prompa på legen eller noe sånt... ;o) Vel, skjønner godt at du reagerer!! *LoL* Lo så jeg ristet av den! (se på klokken da!) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 *LoL* Lo så jeg ristet av den! (se på klokken da!) ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.