Gå til innhold

Hvordan selge seg for penger?

Anbefalte innlegg

Gjest trenger penger
Skrevet

Jeg trenger penger. Må jeg sette inn annonse noe sted tro? Hva koster det?

Fortsetter under...

Gjest Tenk deg om!
Skrevet

Har du blitt spik spenna gæær`n eller er dette bare tull??

mil1365380270
Skrevet

Du kan bare låne til annonsen?! Snart er du søkkrik og lykkelig - da kan du betale tilbake :-)

Gjest tudelitu
Skrevet

Nei nei nei, dette må du ikke gjøre! Du kan få dype sår i sjelen som du må bære i deg resten av livet!

Har du ikke foreldre som kan gi deg en håndsrekning, eller har du muligheten til å få deg noen timers jobb hver uke?

Husk at en gang har du helt andre holdninger til kroppen din enn det du har nå, du gifter deg og får barn, og du må bære tankene om dette inni deg hver eneste dag, det kan bli smertefullt!

Gjest Lettjente penger, men dype arr i sjelen. Er det verdt det?
Skrevet

Jeg pleier bare stikke ned på strandkaien i Bergen jeg. Bor du i Bergen kan vi jo kanskje bli hore-venninner? så kan vi byttelåne miniskjørt ol.

Gjest trenger penger
Skrevet

Har du blitt spik spenna gæær`n eller er dette bare tull??

Jeg har vært gift. Jeg har barn. Jeg har et naturlig forhold til kroppen min og til sex. Kan det være så ille da?

Annonse

Gjest Tenk deg om!
Skrevet

Jeg har vært gift. Jeg har barn. Jeg har et naturlig forhold til kroppen min og til sex. Kan det være så ille da?

Hver sin smak.

mil1365380270
Skrevet

Du mener det????! Ja, kontakt først PION, og hør hva de har å si...

Problemet til de som har gjort det, er at de IKKE har "et naturlig forhold til kroppen min og til sex" ETTERPÅ...

Undervurder ALDRI instinkter og behov menneskekroppen har, da er du på tynn is. Og gjort er gjort...

Skrevet

At du har et naturlig forhold til kroppen din og sex, det tror jeg ikke noe på.

Det er direkte motstridende å ha et normalt forhold til seksualitet og samtidig oppsøke prostitusjon.

Gjest Tenk deg om!
Skrevet

Forresten så tror jeg dette er heeelt feil sted å spørre.

Gjest mitt svar
Skrevet

Tulleinnlegg?? Få jobb som assistent i barnehage/sykehjem, ringevikar samme steder... F.eks. Selv tupperware, vær dagmamma. Ikke selg kroppen din! Rekner med det var et tulleinnlegg fra noen..?

Gjest mitt svar
Skrevet

Og tenkt på smitte, misbruk..

Skrevet

Ja, det er så "ille". Jeg har venninner som har blitt banket til det ugjenkjennelige, gjengvoldtatt, knivstukket i underlivet, brent med sigaretter, osv.

Trenger jeg fortsette?

Finn på noe annet!

Med vennlig hilsen

Annonse

Skrevet

Hva skal jeg si?

Det er normalt å sette seg litt inn i hva en jobb faktisk innebærer før man søker den. Vi liker å vite hva vi går til.

Jeg nekter å tro at du vet hva du går til.

Har du snakket med andre luksusprostituert?

Hør hva de har å si, sørg for å få sannheten.

Du trenger kanskje penger, men er det ikke viktigere å ha _seg selv_ med i livet?

Vennlig hilsen

Skrevet

Hadde du hatt et normalt forhold til kroppen din og til sex hadde du neppe blitt prostituert ... Men bevare meg vel, vil du risikere smitte og kanskje også bli mishandla, så hvorfor ikke..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...