Gjest Mom33 Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Dere kloke hoder: Jeg har lyst til å ha en annen lyd enn den "plingen" når jeg får mail (jepp, har nettopp fått bredbånd!). Men åssen gjør jeg det? Har funnet ut hvor man slår av og på lyden, men ingenting om hvordan lyden kan endres - f.eks. til et raut, et smask eller noe sånt. PS. Har en veldig ny (nyeste?) versjonen av Outlook. 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Hvordan får man til lyd i det heletatt,lurer jeg på. Kunne ha tenkt meg det. Gidder du forklare? 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Start - innstillinger - kontrollpanel - Sounds and Audio devises - skikkearket Sounds - Finn i lista "motta mail" eller noe i den duren, og klikk "browse" eller "bla gjennom" og finn en lyd du vil ha. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Start - innstillinger - kontrollpanel - Sounds and Audio devises - skikkearket Sounds - Finn i lista "motta mail" eller noe i den duren, og klikk "browse" eller "bla gjennom" og finn en lyd du vil ha. Prøvde det jeg også, men fant ingen kule. Det skulle vært noen litt mer funky lyder der, eller litt sære. Ja ,ja. Da blir det "Notify"-lyden fortsatt, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.