Gjest streike som kanskje kommer Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Hørt rykter om at en eventuell streik(blant lærere eller?) kan ramme eksamener? Hva vil da skje? 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Høyskole og universitet - du må ta eksamen om igjen til høsten. Ungdomskole og videregående - man slipper rett og slett unna. 0 Siter
Gjest streike som kanskje kommer Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Høyskole og universitet - du må ta eksamen om igjen til høsten. Ungdomskole og videregående - man slipper rett og slett unna. Går vidregående, så det var jo gode nyheter i så fall. Har gode karakterer, men herregud, jeg er så over nervøs at det ikke går ann. Alle gruer seg til eksamen. 0 Siter
Gjest streike som kanskje kommer Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Høyskole og universitet - du må ta eksamen om igjen til høsten. Ungdomskole og videregående - man slipper rett og slett unna. Vet du når det evt blir? 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Vet du når det evt blir? Nei, jeg har faktisk ikke fått med meg at lærere på vgs var i fare for å bli tatt ut i streik, selv om jeg er kontordame på en videregående skole selv... 0 Siter
Gjest streike som kanskje kommer Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Nei, jeg har faktisk ikke fått med meg at lærere på vgs var i fare for å bli tatt ut i streik, selv om jeg er kontordame på en videregående skole selv... Så mange streiker at det er ikke lett å få det med seg. 0 Siter
Florence Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Det er 17000 medlemmer i fagforeninger organisert i Akademikerne som kan bli tatt ut i streik. Meklingsfrist er 26. mai og f.o.m. 27. mai kan disse altså være i streik. Det er i hovedsak ansatte ved høyskoler og universiteter + lektorer ved videregående skoler. I 1998 var tilsvarende streik som varte 14 dager. Husker det godt for jeg måtte ta eksamen over sommeren i stedet (dette var på universitetet). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.