Gjest mulig skolestreik Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/article225692.ece 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Dette er jo ikke noe nytt. Det er ikke mer enn 4-5 år siden vi var oppe i samme situasjon men da med videregående skole. Det går nok greit denne gangen også. Elevene får godkjent faget uten eksamen. Det gjorde de iallefall da. Mvh 0 Siter
Gjest mulig skolestreik Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Dette er jo ikke noe nytt. Det er ikke mer enn 4-5 år siden vi var oppe i samme situasjon men da med videregående skole. Det går nok greit denne gangen også. Elevene får godkjent faget uten eksamen. Det gjorde de iallefall da. Mvh Hadde ikke hatt noe i mot streiken personlig. Men de som evt må ta den til høsten må det være kjipt for? 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Dette er jo ikke noe nytt. Det er ikke mer enn 4-5 år siden vi var oppe i samme situasjon men da med videregående skole. Det går nok greit denne gangen også. Elevene får godkjent faget uten eksamen. Det gjorde de iallefall da. Mvh Stor forskjell på vgs og universitet/høgskole. På vgs får man godkjent et fag med standpunktkarakter 0 Siter
Gjest I know, but Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Stor forskjell på vgs og universitet/høgskole. På vgs får man godkjent et fag med standpunktkarakter Synd for de som går på universitet/høyskole. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Hadde ikke hatt noe i mot streiken personlig. Men de som evt må ta den til høsten må det være kjipt for? Våre elever slapp jo å ta ny eksamen. Men det er jo litt anderledes med høyskolen. Håper det ikke blir for alvorlig, at de må ta eksamen til høsten. Håper det ordner seg. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Stor forskjell på vgs og universitet/høgskole. På vgs får man godkjent et fag med standpunktkarakter Ja, det er riktig. Synd om det skal ødelegge for noen bare fordi de må vente til høsten. Men sånn er nå engang livet og retten til å streike må vi alle ha. Så vi får bare ta det som det kommer. En streik går alltid ut over en uskyldig tredjepart. Dessverre. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Tror du/dere NMH (BI) rammes av dette også? Jeg kunne godt tenkt meg sommeren å lese på ) 0 Siter
tiliti Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Tror du/dere NMH (BI) rammes av dette også? Jeg kunne godt tenkt meg sommeren å lese på ) Huff, jeg tror jeg glemmer alt dersom jeg må vente til over sommer'n. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Hadde ikke hatt noe i mot streiken personlig. Men de som evt må ta den til høsten må det være kjipt for? Neida, mer tid til å forberede seg på! ) Noen som er litt i siste liten med lesingen, ja! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Huff, jeg tror jeg glemmer alt dersom jeg må vente til over sommer'n. Ikke jeg... det gir meg bare bedre tid. Jeg har glemt alt nå, så jeg må uannsett komme på det igjen ganske så kjapt!!! 0 Siter
tiliti Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Ikke jeg... det gir meg bare bedre tid. Jeg har glemt alt nå, så jeg må uannsett komme på det igjen ganske så kjapt!!! Jeg er litt hjulpet av at vi har blokkundervisning (ett og ett fag, eksamen mellom) og at kurset mitt ikke er et lesefag :-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Jeg er litt hjulpet av at vi har blokkundervisning (ett og ett fag, eksamen mellom) og at kurset mitt ikke er et lesefag :-) Heldig du ( 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Herregud, nå er dette landet snart en samling individer med en helvetes lang Gro-dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.