Gå til innhold

skolestreiken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kizza1365380506
Skrevet

Dette er jo ikke noe nytt. Det er ikke mer enn 4-5 år siden vi var oppe i samme situasjon men da med videregående skole. Det går nok greit denne gangen også. Elevene får godkjent faget uten eksamen. Det gjorde de iallefall da.

Mvh

Gjest mulig skolestreik
Skrevet

Dette er jo ikke noe nytt. Det er ikke mer enn 4-5 år siden vi var oppe i samme situasjon men da med videregående skole. Det går nok greit denne gangen også. Elevene får godkjent faget uten eksamen. Det gjorde de iallefall da.

Mvh

Hadde ikke hatt noe i mot streiken personlig. Men de som evt må ta den til høsten må det være kjipt for?

Skrevet

Mvh

Stor forskjell på vgs og universitet/høgskole.

På vgs får man godkjent et fag med standpunktkarakter :)

Gjest I know, but
Skrevet

Synd for de som går på universitet/høyskole.

Kizza1365380506
Skrevet

Hadde ikke hatt noe i mot streiken personlig. Men de som evt må ta den til høsten må det være kjipt for?

Våre elever slapp jo å ta ny eksamen. Men det er jo litt anderledes med høyskolen. Håper det ikke blir for alvorlig, at de må ta eksamen til høsten. Håper det ordner seg.

Annonse

Kizza1365380506
Skrevet

Ja, det er riktig. Synd om det skal ødelegge for noen bare fordi de må vente til høsten. Men sånn er nå engang livet og retten til å streike må vi alle ha. Så vi får bare ta det som det kommer. En streik går alltid ut over en uskyldig tredjepart. Dessverre.

Gjest Daisy
Skrevet

Tror du/dere NMH (BI) rammes av dette også? Jeg kunne godt tenkt meg sommeren å lese på :o)

Skrevet

Tror du/dere NMH (BI) rammes av dette også? Jeg kunne godt tenkt meg sommeren å lese på :o)

Huff, jeg tror jeg glemmer alt dersom jeg må vente til over sommer'n.

Gjest Daisy
Skrevet

Neida, mer tid til å forberede seg på! :o) Noen som er litt i siste liten med lesingen, ja!

Gjest Daisy
Skrevet

Huff, jeg tror jeg glemmer alt dersom jeg må vente til over sommer'n.

Ikke jeg... det gir meg bare bedre tid. Jeg har glemt alt nå, så jeg må uannsett komme på det igjen ganske så kjapt!!!

Skrevet

Ikke jeg... det gir meg bare bedre tid. Jeg har glemt alt nå, så jeg må uannsett komme på det igjen ganske så kjapt!!!

Jeg er litt hjulpet av at vi har blokkundervisning (ett og ett fag, eksamen mellom) og at kurset mitt ikke er et lesefag :-)

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg er litt hjulpet av at vi har blokkundervisning (ett og ett fag, eksamen mellom) og at kurset mitt ikke er et lesefag :-)

Heldig du :o(

Annonse

Pappa Bjørn
Skrevet

Herregud, nå er dette landet snart en samling individer med en helvetes lang Gro-dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...