Dory Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Kjøpte meg Singstar i går. Dette anbefalses for alle med PS2! Det er så utrolig morro. Og utrolig bra med duett og "battle!, hvem som synger best. Spillet analyserer hvor rent du synger og du får poeng for å treffe tonen. Garatert morro med dette. Syngende hilsen fra 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Å, høres kjempemorsomt ut! Hvor mye koster det? Kan også anbefale dansematte til PS2. Veldig artig! 0 Siter
Dory Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Skrevet 20. mai 2004 Å, høres kjempemorsomt ut! Hvor mye koster det? Kan også anbefale dansematte til PS2. Veldig artig! Nææ, finnes det dansematte? Kult. Det visse jeg ikke. Sing Star koster 549,- (tror jeg) på Elkjøp. Da får du med spill(seff:)), 2 mirofoner og masse sanger. Og senere kommer det flere sanger man kan kjøpe til. Ta en titt på: www.elkjop.no og søk på singstar:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.