comomilla Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 ofte når jeg barberer meg kan jeg få kviser eller nupper der jeg har barbert meg,dette gjelder både armhuler og intimbarbering. noen som har noen råd mot dette? er så stygt å ha små kviser eller nupper synlig under armene liksom. ikke er det behagelig heller. forslag til hva jeg kan gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente831365380491 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har du noe på området du skal barbere før du barberer? Skum eller noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
comomilla Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Har du noe på området du skal barbere før du barberer? Skum eller noe? tja det varierer.noen ganger, men ikke alltid, men blir som oftest det samme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente831365380491 Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 tja det varierer.noen ganger, men ikke alltid, men blir som oftest det samme. Jeg merker at dersom jeg skal barberer meg, og ikke bruker skum, så får jeg røde prikker. Jeg bruker damehøvelen fra gilette og det tilhørende skummet. Funker kjempebra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aloevera hjelper Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 "Herrehøvlene" er best. Ta en lang varm dusj før du barberer deg. Og barber deg i dusjen under varmt rennende vann. Etterpå smører du deg inn med en god aloeverakrem. Helsekost/apotek/H&M har en fin en som du får på krukke med grønt lokk tror jeg. Hvit krem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.