Gjest ukuul kul :( Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Var litt uheldig i forigårs, falt rett bakover og fikk meg en kraftig smell i bakhodet. Idet hodet traff bakken, hørte jeg en vemmelig lyd i hodet, som om noe sprakk. Men bortsett fra at jeg fikk litt sjokk og en svær, vond kul, ser det ut til å ha gått bra. Har ingen symptomer på hjernerystelse. Hva bør jeg likevel være obs på mht mulig skade? Noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Sånne smeller er vonde men er ikke farlige. Du kan ta kontakt med legen dersom du begynner å kaste opp, da kan du ha fått en hjernerystelse men det er lite trolig. God bedring da ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mauren Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Sånne smeller er vonde men er ikke farlige. Du kan ta kontakt med legen dersom du begynner å kaste opp, da kan du ha fått en hjernerystelse men det er lite trolig. God bedring da ) Dersom du blir svimmel, kvalm, får synsforstyrrelser, bevissthetsforstyrrelser (svimer av eller får hukommelsestap e.l.) bør du kontakte lege med en gang. Dersom smertene blir verre bør du også kontakte lege. De fleste dunk i hodet er uskyldige, men vær litt obs likevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.