Gå til innhold

Seriøst sted på nettet

Anbefalte innlegg

Nei, selvsagt ikke. Har en egen hemmelig-mail :)

Mailadressen min er [email protected], så tror ikke det...

Jo, skjønte jo at du ikke la ut hovedadressen, men allikevel.

Kan du svare meg kanskje, jeg svarte under hovedinnlegget om det var en side som ikke kun dreide seg om sex. Jeg vil bare prate med ukjente mennesker og høre hva de har å si om saker og ting.

Har du noen ideer om hvor det skulle være?

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• shandy

9

• ekte nick

4

• skorpionfisken

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Daisy

Jeg lurer på om jeg skal skrive i profilen min at nummer 15 (det er jo nesten et rundt tall!) som skriver i gjesteboka mi skal få seg et nummer.

Da vil nok meldingene strømme på! ;)

He, he. Du skal ikke se bort i fra det.

Men hvis du heller skriver "Nr. 15 som skriver i gjesteboken, skal få ha meg som personlig slave i sin SM par-lek" tror jeg du får enda mer napp....

Gjest Daisy

Jo, skjønte jo at du ikke la ut hovedadressen, men allikevel.

Kan du svare meg kanskje, jeg svarte under hovedinnlegget om det var en side som ikke kun dreide seg om sex. Jeg vil bare prate med ukjente mennesker og høre hva de har å si om saker og ting.

Har du noen ideer om hvor det skulle være?

Ja, da kan du gjerne prate med meg på spray ;o)

Nicket er det samme her som der, bare å søke. Tror det finnes folk som bare vil prate der også, men du må luke ut sextilbudene først.

Ja, da kan du gjerne prate med meg på spray ;o)

Nicket er det samme her som der, bare å søke. Tror det finnes folk som bare vil prate der også, men du må luke ut sextilbudene først.

Ok, takk for tilbudet, men du er fra samme sted som meg - er du ikke?

Gjør ikke noe det altså, kanskje bare bra til og med :-)

ShitDiddelyDo

He, he. Du skal ikke se bort i fra det.

Men hvis du heller skriver "Nr. 15 som skriver i gjesteboken, skal få ha meg som personlig slave i sin SM par-lek" tror jeg du får enda mer napp....

Da tror jeg faktisk du har 15 nye meldinger i løpet av en time.

Prøv! :)

Hehe, jeg vil jo ingenting med profilen min, så jeg lurer på om jeg skal kødde den litt til. Problemet er jo bare at det er folk som kjenner meg der inne, og de vil begynne å lure litt når jeg begynner å tilby meg selv til diverse nettfolk. Jeg har jo bilde der.

Dessuten må jeg ta et mer perverst bilde. Det jeg har nå er for normalt og på det bildet uten klær ser jeg gal ut.

Annonse

Gjest Daisy

Da tror jeg faktisk du har 15 nye meldinger i løpet av en time.

Prøv! :)

Hehe, jeg vil jo ingenting med profilen min, så jeg lurer på om jeg skal kødde den litt til. Problemet er jo bare at det er folk som kjenner meg der inne, og de vil begynne å lure litt når jeg begynner å tilby meg selv til diverse nettfolk. Jeg har jo bilde der.

Dessuten må jeg ta et mer perverst bilde. Det jeg har nå er for normalt og på det bildet uten klær ser jeg gal ut.

Må innrømme at du ser litt mer gal ut på det bildet enn på det andre jeg har sett av deg, ja.

JEG skal ikke skrive det, var et forslag til deg :P

ShitDiddelyDo

Må innrømme at du ser litt mer gal ut på det bildet enn på det andre jeg har sett av deg, ja.

JEG skal ikke skrive det, var et forslag til deg :P

Åh, til meg. Nja... Det spørs om det funker så veldig godt for en gutt.

Det er jo tross alt nesten ingen som kikker innom profilen min, altså ser de ikke hva som står der uansett.

Din profil vil alle gutta kikke innom med engang du legger inn et bilde av deg.

Nå er det det stabile bildet som er ute der. Jeg burde hatt en mellomting! :)

Gjest Daisy

Åh, til meg. Nja... Det spørs om det funker så veldig godt for en gutt.

Det er jo tross alt nesten ingen som kikker innom profilen min, altså ser de ikke hva som står der uansett.

Din profil vil alle gutta kikke innom med engang du legger inn et bilde av deg.

Nå er det det stabile bildet som er ute der. Jeg burde hatt en mellomting! :)

Se der, ja.

Gjest Daisy

Jupp, men det er så mye pes. Egentlig er det greit at jeg ikke får noen svar. Hehe, jeg er visst litt rar for tiden. :)

Aha! Du vil, men du tør ikke. Du håper på å fine MsRight der inne, men synes egentlig det er teit å skjekke opp på nettet.

Avslørte jeg deg nå?

Annonse

ShitDiddelyDo

Aha! Du vil, men du tør ikke. Du håper på å fine MsRight der inne, men synes egentlig det er teit å skjekke opp på nettet.

Avslørte jeg deg nå?

Du traff egentlig ikke. Jeg har nemlig bladd litt i profilene der inne, og det er så mye rart. Mange pene bilder, men det er vrient å få noe positivt inntrykk av noen på bakgrunn av de tekstene jeg leser der.

Det er mye rart...

Jeg har aldri sjekket på nettet, og har nok ingen planer om det nå heller. Men jeg har blitt kjent med folk på nettet, og disse bekjentskapene har ved en del anledninger blitt mer enn venner.

Men å sjekke på nettet har jeg ingen tro på. Alle er så sexfikserte! :)

Gjest Daisy

Du traff egentlig ikke. Jeg har nemlig bladd litt i profilene der inne, og det er så mye rart. Mange pene bilder, men det er vrient å få noe positivt inntrykk av noen på bakgrunn av de tekstene jeg leser der.

Det er mye rart...

Jeg har aldri sjekket på nettet, og har nok ingen planer om det nå heller. Men jeg har blitt kjent med folk på nettet, og disse bekjentskapene har ved en del anledninger blitt mer enn venner.

Men å sjekke på nettet har jeg ingen tro på. Alle er så sexfikserte! :)

Okei da... Jeg har sett noen bra profiler, men så plutselig står det en sleiv kommentar som gir meg skikkelig turn-off! Men jeg ville aldri møtt noen på den måten...

ShitDiddelyDo

Okei da... Jeg har sett noen bra profiler, men så plutselig står det en sleiv kommentar som gir meg skikkelig turn-off! Men jeg ville aldri møtt noen på den måten...

Men det er de kommentarene jeg henger meg opp i jeg også.

Det kan begynne bra, det står om interesser, musikk, filmer, osv, og så plutselig ramler det ut en setning hvor skapningen sier at hun vil læres opp i analsex, har lesbiske fantasier eller liker sex. Spesielt den "liker sex" er inn. Jeg synes den er litt rar.

For det er da ingen som ikke "liker sex"? Hva er poenget med å skrive det?

Idioti.

Gjest Daisy

Men det er de kommentarene jeg henger meg opp i jeg også.

Det kan begynne bra, det står om interesser, musikk, filmer, osv, og så plutselig ramler det ut en setning hvor skapningen sier at hun vil læres opp i analsex, har lesbiske fantasier eller liker sex. Spesielt den "liker sex" er inn. Jeg synes den er litt rar.

For det er da ingen som ikke "liker sex"? Hva er poenget med å skrive det?

Idioti.

*s* Nei, det er vel ikke akkurat noe man trenger å gjøre et poeng ut av. Få som misliker det...

Også synes jeg de fleste er så klisjé. "Liker å trene, får høre at jeg ser bra ut, liker å være med venner (hvem gjør ikke det?) etc"

ShitDiddelyDo

*s* Nei, det er vel ikke akkurat noe man trenger å gjøre et poeng ut av. Få som misliker det...

Også synes jeg de fleste er så klisjé. "Liker å trene, får høre at jeg ser bra ut, liker å være med venner (hvem gjør ikke det?) etc"

Sant nok!

Egentlig burde man skrive noe originalt. Jeg burde kanskje dra samuraifetishen min litt lenger. Den er det nok ikke så mange som har! :)

"Og hvis en seriøs mann skriver en grundig annonse, og deretter skriver et seriøst og litt lengre brev til ei seriøs jente, er det rimelig stor sjanse for å få et svar."

Jeg har jo ikke prøvd, så ikke vet jeg. Men jeg registrerer at en del jenter med bilde i profilen sin (hvis det de forteller meg stemmer), registrerer seg og et halvt døgn etterpå har de 50 mail fra forskjellige gutter i innboksen sin.

Ja det er riktig. Men de aller fleste av de svarene går rett i papirkurven, fordi de enten er gifte menn som vil ha en hemmelig elskerinne, eller 20-åringer som vil ha en kvinne 15 år eldre, - eller også er det menn som bare skriver en setning eller to.

Derfor er det stor sjans for å få svar dersom ens brev skiller seg ut fra disse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...