Gå til innhold

Seriøst sted på nettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• shandy

9

• ekte nick

4

• skorpionfisken

1

Mest aktive i denne tråden

skorpionfisken

Er det ikke på tide at vi prøver,da? Hvis én av oss turde å ta det første steget, tror jeg det kunne blitt bra!

Men kanskje har vi gått rundt grøten for lenge?

Nettstedene er seriøse nok de. Men det blir ikke mer seriøst enn de som legger inn eller svarer på profilene. Noen er seriøse andre er ikke det.

Det er akkurat som når du går på byen det. Noen vil ha kjærlighet, noen vil ha sex og andre vil bare ha en dans.

Men faktum er at mange finner hverandre over nettet. Jeg kjenner flere jeg som har klart det.

:o) Trodde bare jeg aldri hadde sagt hvor jeg var fra ;o)

Hvor gammel er du?

Joda du skrev det her engang :-)

Har ikke lyst til å skrive alderen min egentlig, men ok du kan jo tippe :)

Du da?

Ups, bare en ting til. Det hadde vært greit å prate med deg på spray innimellom altså, men jeg lurte egentlig på et sted hvor jeg kan være helt anonym, og prate med folk jeg overhode ikke kjenner, og som ikke kan finne ut hvem jeg er.

Noen tips fra deg eller andre som eventuellt måtte lese dette?

Annonse

Gjest Daisy

Joda du skrev det her engang :-)

Har ikke lyst til å skrive alderen min egentlig, men ok du kan jo tippe :)

Du da?

Ups, bare en ting til. Det hadde vært greit å prate med deg på spray innimellom altså, men jeg lurte egentlig på et sted hvor jeg kan være helt anonym, og prate med folk jeg overhode ikke kjenner, og som ikke kan finne ut hvem jeg er.

Noen tips fra deg eller andre som eventuellt måtte lese dette?

Nei, jeg vet ikke. Hadde vært kjekt med et sånt sted, så hvis du finner det si i fra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...