Gå til innhold

Hva driver du med u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Sitter og sipper til Notting Hill på tv3, og doler, surfer, chatter og leser avisa.

Det vanlige altså.

thinkerbell
Skrevet

drikker billig champagne paa hotellrommet, er paa vei til aa ta et bad... men ble sittende fast her

Gjest Daisy
Skrevet

Sitter på DOL iført joggis, tøfler og t-skjorte. Har nettopp sett Notting Hill og har en tåre i øyekroken.

Annonse

Gjest Edition81
Skrevet

Jeg sitter og røyker, og ser på den elendige filmen på tv2, også er det en veps her som jeg ikke får ut, og jeg er redd veps.. hjelp

Skrevet

Trykker "100 nyeste" hele tiden, når jeg egentlig burde legge meg for jeg skal tidlig opp i morgen...

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Redigerer bilder, koser meg med ei pils. RØYKER IKKE, har aldri gjort det heller:-/

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

skal sove, men har litt å filosofere over, og må få hjelp fra dere dol'ere

tenker å sjekke svar i morgen tidlig, så svar iveg på tråden "dere som er vedlig pratsomme"

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

Redigerer bilder, koser meg med ei pils. RØYKER IKKE, har aldri gjort det heller:-/

blitt intervjuet av acnielsen i dag eller? :0)

Skrevet

Så flink du er som ikke gjør det du aldri har gjort :)

skorpionfisken
Skrevet

leser og svarer på ditt innlegg....

Annonse

skorpionfisken
Skrevet

:-))))

Skrevet

Skriver, synger til musikken jeg hører på og akkurat nå lurer jeg på hva som skjer med det jeg skriver på... hvis man kan si det sånn.

Skrevet

Doler litt mens jeg venter på at kaffen skal bli ferdig.

Skrevet

Akkurat nå brenner jeg ned en cd og drikker kaffe og leser innlegget ditt - straks skal jeg ta den brente cd'en og stikke ut med :)

Skrevet

Prøver å kjøpe en bil...

Har du fått nytt tlf nummer eller?

Vi savner å høre fra deg i maleklubben!:-) Alt vel?

Vi (gubben, barna og jeg) reiser på ferie til helgen og blir borte i 3 uker.....bilferie til Frankrike.

KLEM!

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Joda:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...