Gå til innhold

når kommer strømregninga?

Anbefalte innlegg

Gjest strømregninga
Skrevet

vi flyttet i mars. huseier sa han skulle sette strømmen over på oss. Det er helt nytt hus, og vi leier av stort eidomsfirma. jeg liker å fikse ting selv for da vet jeg hva som har blitt gjort. vi har verken hørt eller sett nor fra hafslund, eller fått regning. så derfor lurer jeg på når den skal komme? Hva bør jeg gjøre? Rnge hafslund? Vi vil dessuten bytte til billigere levrandør, hvem burde vi ha? Har varmekabler stort stt overalt så kan bli dyrt.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg synes du skal gjøre følgende:

Spørre huseier (eiendomsselskapet) om nøyaktig hva som ble gjort da dere flyttet inn (måleravlesning? hvem står abonnementet på nå - huseier eller dere?), samtidig nevne at du overveier å skifte strømleverandør.

Deretter kontakte Hafslund og få bekreftet at det huseier sier, faktisk stemmer. De praktiserer hyppige avlesninger nå, så du burde snart få et eller annet fra dem (avlesningskort og / eller regning). Ring 09111 eller bruk kontaktskjemaet nedenfor, de biter ikke.

http://ejournal.hafslund.no/bin/customer.exe?action=newTicket

Gjest Daisy
Skrevet

Du bør ringe til de. Særlig hvis du skal skifte leverandør. Jeg fikk ikke regning før etter et halvt år. Kunne spart mye på å ta en tlf så jeg fikk byttet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...