Gå til innhold

Feriepenger av attføringspenger??

Anbefalte innlegg

Gjest ikkerik
Skrevet

Regner med at jeg ikke har krav på noe.......

Skrevet

Nei ingen feriepenger av attføring dessverre......

Gjest ikkerik
Skrevet

Nei ingen feriepenger av attføring dessverre......

tenkte med det ja:((

Skrevet

tenkte med det ja:((

Men skattefritt i juni og halv skatt til jul:o)

Fornøyd nå?

Skrevet

I så fall er det nytt. Fikk ikke det da jeg gikk på attføring. Får ikke det av uføretrygd heller.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

I så fall er det nytt. Fikk ikke det da jeg gikk på attføring. Får ikke det av uføretrygd heller.

Men forhåpentligvis utbetaling i alle årets 12 mnd? Ser neigu ikke lyst ut ettersom det ser utt il å gå den veien for meg. *snufs*

Skrevet

Men forhåpentligvis utbetaling i alle årets 12 mnd? Ser neigu ikke lyst ut ettersom det ser utt il å gå den veien for meg. *snufs*

Ja, penger får man. Spørsmålet er bare hvor mye.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Men skattefritt i juni og halv skatt til jul:o)

Fornøyd nå?

HÆ???? mener du det? Slik var det ikke for to år siden da jeg gikk på attføring...

da fikk man vanlig utbetaling hver fjortende dag, kansje tre i juli om det faller seg sånn (med tanke på når du sender inn kort)

Har de allerede forandret dette?

Er jo bare en 5-7 år siden de hadde det sist!

Skrevet

HÆ???? mener du det? Slik var det ikke for to år siden da jeg gikk på attføring...

da fikk man vanlig utbetaling hver fjortende dag, kansje tre i juli om det faller seg sånn (med tanke på når du sender inn kort)

Har de allerede forandret dette?

Er jo bare en 5-7 år siden de hadde det sist!

Jeg har gått på attføring fra 1998 og ut 2003.Jeg fikk i allefall det.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Jeg har gått på attføring fra 1998 og ut 2003.Jeg fikk i allefall det.

:( hmmm jeg har også gått siden 98 og har ikke fått:(

Er ute av det nå da:) Heldigvis!

Hva feiler det systemet?

Har ikke fått halv skatt å sånt om sommeren, har kun mottatt vanlig attføring...

Dessuten så skylder de meg masse penger, da jeg gikk uten penger i to månder og ikke har fått de pengene ennå, de sa jeg skulle få det på etterskudd da jeg sluttet på attføringen, men de pengene har jeg sett leeeeenge etter!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

:( hmmm jeg har også gått siden 98 og har ikke fått:(

Er ute av det nå da:) Heldigvis!

Hva feiler det systemet?

Har ikke fått halv skatt å sånt om sommeren, har kun mottatt vanlig attføring...

Dessuten så skylder de meg masse penger, da jeg gikk uten penger i to månder og ikke har fått de pengene ennå, de sa jeg skulle få det på etterskudd da jeg sluttet på attføringen, men de pengene har jeg sett leeeeenge etter!!!

Hmm,ser nå at det står bare attføring på hovedinnlegget.

Jeg hadde yrkesrettet attføring.Mulig det er forskjell på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...