darma Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har endel fett (som jeg prøver å bli kvitt..) men trener endel vekter. Så har jeg hørt (muligens en myte) at body buildere ikke tøer ut fordi da bli musklene mer lange og elastiske, og BD vil ha de korte og "tykke" for å synes best. Er det sant?? Hvis jeg vil ha tydeligere biceps/triceps så kan jeg "jukse" med å tøye ut mindre...? Ballett dansere tøyer jo masse ut for at musklene skal bli lange og slanke.. på en annen side så trener de vel ikke 3-4 rep med tunge vekter... Kan jeg DA, gå ned på antall repetisjoner og opp i vekt for å få tydeligere muskler..? (jeg tar 12 rep ganger 3) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reven1365380455 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Tøying er et veldig kontroversielt tema. Jeg mener vil det være hensiktsmessig å tøye, men når du belaster musklene som du gjør ved 3-4 reps med tunge vekter ville jeg tøyet veldig forsiktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeppo Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Man blir ikke nødvendigvis stivere av å trene med vekter. Selv har jeg drevet med vekttrening i mange år og er ikke blitt noe stivere av den grunn. Man kan gjerne tøye ut etter treningen, da hvis den ikke har vært veldig hard, eller det er en tid siden du har trent. Da lønner det seg å la muskelen vile, og eller tøye ut neste dag, men begynn forsiktig - uttøying kan være trening i seg selv, man kan faktisk bli stivere hvis man ikke er forsiktig. Selv har jeg ikke noe behov for å gå ned i spagaten, det virker litt unaturlig for meg. En annen ting er at vekttrening er en fin måte å slanke seg på. Ved større muskelmasse blir også den totale forbrenningen i løpet av dagen større. Musklene er aktive celler som forbrenner energi. Toleransen for belastningsskader i arbeidslivet blir også forbedret. Noe som er et stort sammfunnsproblem. Det gjelder å finne en balanse i trening og trivsel. Klare å bygge gode rutiner finne sin måte å trives med treningen på er utrolig viktig.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeppo Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Man blir ikke nødvendigvis stivere av å trene med vekter. Selv har jeg drevet med vekttrening i mange år og er ikke blitt noe stivere av den grunn. Man kan gjerne tøye ut etter treningen, da hvis den ikke har vært veldig hard, eller det er en tid siden du har trent. Da lønner det seg å la muskelen vile, og eller tøye ut neste dag, men begynn forsiktig - uttøying kan være trening i seg selv, man kan faktisk bli stivere hvis man ikke er forsiktig. Selv har jeg ikke noe behov for å gå ned i spagaten, det virker litt unaturlig for meg. En annen ting er at vekttrening er en fin måte å slanke seg på. Ved større muskelmasse blir også den totale forbrenningen i løpet av dagen større. Musklene er aktive celler som forbrenner energi. Toleransen for belastningsskader i arbeidslivet blir også forbedret. Noe som er et stort sammfunnsproblem. Det gjelder å finne en balanse i trening og trivsel. Klare å bygge gode rutiner finne sin måte å trives med treningen på er utrolig viktig.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.