Samba Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Hei! Jeg er en jente på 20 år som veier 83 kg, altså litt for mye. trener 6 dager i uken - harde kondisjons og styrketimer, er i god form, men har for mye fett! Så prøver jeg altså å spise mindre, og lurer på om noen hadde giddet å kommentere det jeg pleier å spise: FROKOST: en tynn Ingers Rugbrødskive med stekt egg(i rapsolje), en skive kokt skinke, et halvt glass juice og en halv grapefrukt. LUNSJ: enten en salat, omelett eller en brødskive. i tillegg: 1 gulrot, en yoplait 0,1% fett yoghurt, et eple og en tomat. MELLOMMÅLTID før trening: en banan, en dr. lindbergs lavkarbo bar (141kcal) eller begge deler - kommer an på hvor sulten jeg er. MIDDAG: en vanlig porsjon sunn mat. hvis KVELDS: et rugsprø med makrell i tomat og lettmajo. TILLEGG: en cappucchino på lettmelk. Høres dette mye ut? jeg er jo en stor jente som trener mye, og føler meg helt utsultet hvis jeg spiser mindre... men bør jeg det? i så fall burde jeg vel spise noe annet? Jeg ser frem til svar, tusen tusen takk og ha en fin dag! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Synes det høres greit ut, men du kan godt supplere med litt mer grønnsaker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.