Samba Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hei! Jeg er en jente på 20 år som veier 83 kg, altså litt for mye. trener 6 dager i uken - harde kondisjons og styrketimer, er i god form, men har for mye fett! Så prøver jeg altså å spise mindre, og lurer på om noen hadde giddet å kommentere det jeg pleier å spise: FROKOST: en tynn Ingers Rugbrødskive med stekt egg(i rapsolje), en skive kokt skinke, et halvt glass juice og en halv grapefrukt. LUNSJ: enten en salat, omelett eller en brødskive. i tillegg: 1 gulrot, en yoplait 0,1% fett yoghurt, et eple og en tomat. MELLOMMÅLTID før trening: en banan, en dr. lindbergs lavkarbo bar (141kcal) eller begge deler - kommer an på hvor sulten jeg er. MIDDAG: en vanlig porsjon sunn mat. hvis KVELDS: et rugsprø med makrell i tomat og lettmajo. TILLEGG: en cappucchino på lettmelk. Høres dette mye ut? jeg er jo en stor jente som trener mye, og føler meg helt utsultet hvis jeg spiser mindre... men bør jeg det? i så fall burde jeg vel spise noe annet? Jeg ser frem til svar, tusen tusen takk og ha en fin dag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Synes det høres greit ut, men du kan godt supplere med litt mer grønnsaker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.