qbert Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har i det siste merket kløe og hvitt "belegg" på penis. I tillegg er det noen røde prikker. Det lukter også ganske vondt. Har sex uten kondom, men er i fast forhold. Sist jeg hadde sex uten kondom med annen partner var for over et halvt år siden.Hva tror du det kan være? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Sopp?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg kan selvfølgelig ikke stille noen sikker diagn ose uten å ha undersøkt deg. Men etter din beskrivelse synes å være mest sannsynlig at du har en soppinfeksjon, og det med en sopp som heter Candida. Slike soppinfeksjoner er svært hyppige, kan overføres ved sex, men kan også være en selvinfeksjon. Candida er ganske regelmessig finnes i tarmen og det er kort vei fra endetarmåpningen til genitalia. Det pleier å v ære godt tilgjengelig for behandling. Du kan prøve med en salve, f. eks. Canesten, e.l. Noen av disse kan man også få utenb resept så vidt jeg vet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.