kigs Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 hvor kan jeg henvende meg ? Besvimte på jobben og har fått diagnose Eplepsi. jeg er 1000 prosent sikker på at denne dignosen er feil. hvor kan jeg henvende meg for å få dette avklart på nytt. eeg viser ingen epleptisk aktivitet. Etter en god varm dusj etter at jeg hadde stått opp for å gå på natt skift i nordsjøen., bestemmer jeg meg for å re opp senga,reiser meg litt fort opp når jeg er ferdig å re senga , kjenner at jeg blir svimmel og kommer til og besvime og siger i kne, er bevistløs ca 2min,døra til min lugar er åpen så kolega finner meg på gulvet,og jeg blir sendt på sykehus, ege sier at dette er eplepsi, jeg mener bestemt at dette er en besvimelse, hadde problem med hukommelse de første timene. har vert på ct ekg eeg mri men legene sier det er ingen tegn på noen av disse prøvene som kan forbindes med eplepsi, lege sier at grunn for eplepsi diagnose er at hukommelsen min var dårlig de første timene etter besvimelsen. kan dette være god nokk grunn til denne diagnosen ingen epleptiske annfall tidligere. mister min jobb og førerkort med denne diagnose. håper noen kan hjelpe meg her, hilsen:1000 % sikker på feil diagnose 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annnna Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg har hørt om ei som hadde det på lignende måte. Konklusjonen ble ikke epilepsi..det var noe med en bestemt blodåre til hjernen som førte til problemet.Har du undersøk det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.