Gjest framegtildeg Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hei! Jeg er en gutt på 22år veier 67kg og er 184høy. Jeg vil gå opp i vekt og for å klare dette har jeg bestemt meg for å spise mer. Og i tilegg trener jeg. Det jeg har problemer med er at hver gang jeg skal spise meg mett, blir jeg (ja, fort mett) men jeg blir kvalm i magen og er like før jeg må kaste opp. De gangene jeg spiser meg stapp mett, ender det som regel med at jeg blir så kvalm at jeg kaster opp. Når jeg har spist et vanlig måltid, så blir jeg veldig kvalm i magen. Er det noe galt med magen min? Noe jeg kan gjøre for å forhindre dette. Jeg har et godt og balansert kosthold. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elisabeth Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg ville tatt en tur til legen og sjekket magen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Spis oftere, heller enn mer til hvert måltid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.