Gå til innhold

FU: mann eller kvinne

Anbefalte innlegg

Gjest Lolitamåstadrita
Skrevet

Er du mann eller kvinne, og hvor gammel er du?

Fortsetter under...

Gjest mor i juni
Skrevet

Jeg er en liten undulat.

-"som får så dårlig med mat.."

*trallalla* ;-)

Skrevet

-"som får så dårlig med mat.."

*trallalla* ;-)

*Kvirrevirrevitt*

Gjest mor i juni
Skrevet

*Kvirrevirrevitt*

men du kan vel sangen? ;-)

Annonse

Skrevet

men du kan vel sangen? ;-)

"For de jeg bor hos, for de jeg bor hos, er så gjerrig på mat."

Skrevet

"Jeg får sild hver eneste dag, men det vil jeg ikke ha, for jeg heller, for jeg vil heller, ha Coca Cola og is!"

Gjest mor i juni
Skrevet

Der ja! ;-)

Skrevet

"Jeg får sild hver eneste dag, men det vil jeg ikke ha, for jeg heller, for jeg vil heller, ha Coca Cola og is!"

Huff, nå ble jeg nesten trist, stakkars liten fugl.

*Snufs*

Gjest mor i juni
Skrevet

Apropos undulat.. Kom på en annen sang

"... for min mor var undulat og min far var tinnsoldat, og begge to ble født fra automat"

Fryktelig saklig! :-)

Skrevet

"... for min mor var undulat og min far var tinnsoldat, og begge to ble født fra automat"

Tøft!

Annonse

Skrevet

Jente 23.

Eller gretten kjerring, som jeg sannsynligvis ble kalt i dag, da jeg kjefta to smågutter huden full etter at de stod og spytta på noen biler.

Skrevet

Den sangen husker jeg vi brukte å synge da vi var små :)

Men vi sang "for min mor var undulat og min far var tinnsoldat og selv er jeg en liten rød tomat mat mat"

Liten rød tomat....høh...barn og fantasi. Da vi var små var det en helt naturlig tekst, men jeg kan ikke si at jeg syns den var så veldig bra nå lengre nei :D

Takk for at du minnet meg på den!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...