Gjest Lolitamåstadrita Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Er du mann eller kvinne, og hvor gammel er du? 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Jeg er en liten undulat. -"som får så dårlig med mat.." *trallalla* ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 -"som får så dårlig med mat.." *trallalla* ;-) *Kvirrevirrevitt* 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 *Kvirrevirrevitt* men du kan vel sangen? ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 men du kan vel sangen? ;-) "For de jeg bor hos, for de jeg bor hos, er så gjerrig på mat." 0 Siter
cecily Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 "For de jeg bor hos, for de jeg bor hos, er så gjerrig på mat." "Jeg får sild hver eneste dag, men det vil jeg ikke ha, for jeg heller, for jeg vil heller, ha Coca Cola og is!" 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 "For de jeg bor hos, for de jeg bor hos, er så gjerrig på mat." Der ja! ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 "Jeg får sild hver eneste dag, men det vil jeg ikke ha, for jeg heller, for jeg vil heller, ha Coca Cola og is!" Huff, nå ble jeg nesten trist, stakkars liten fugl. *Snufs* 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 "Jeg får sild hver eneste dag, men det vil jeg ikke ha, for jeg heller, for jeg vil heller, ha Coca Cola og is!" Apropos undulat.. Kom på en annen sang "... for min mor var undulat og min far var tinnsoldat, og begge to ble født fra automat" Fryktelig saklig! :-) 0 Siter
cecily Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Apropos undulat.. Kom på en annen sang "... for min mor var undulat og min far var tinnsoldat, og begge to ble født fra automat" Fryktelig saklig! :-) Tøft! 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Jente 23. Eller gretten kjerring, som jeg sannsynligvis ble kalt i dag, da jeg kjefta to smågutter huden full etter at de stod og spytta på noen biler. 0 Siter
nilia Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Apropos undulat.. Kom på en annen sang "... for min mor var undulat og min far var tinnsoldat, og begge to ble født fra automat" Fryktelig saklig! :-) Den sangen husker jeg vi brukte å synge da vi var små Men vi sang "for min mor var undulat og min far var tinnsoldat og selv er jeg en liten rød tomat mat mat" Liten rød tomat....høh...barn og fantasi. Da vi var små var det en helt naturlig tekst, men jeg kan ikke si at jeg syns den var så veldig bra nå lengre nei Takk for at du minnet meg på den!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.