Gjest mor i juni Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Den sangen husker jeg vi brukte å synge da vi var små Men vi sang "for min mor var undulat og min far var tinnsoldat og selv er jeg en liten rød tomat mat mat" Liten rød tomat....høh...barn og fantasi. Da vi var små var det en helt naturlig tekst, men jeg kan ikke si at jeg syns den var så veldig bra nå lengre nei Takk for at du minnet meg på den!!! Finnes sikkert i massevis av varianter, den der :-) 0 Siter
nilia Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Finnes sikkert i massevis av varianter, den der :-) mm....det skal være sikkert! De fleste barnesanger har visst forskjellige vrier. Nøtte liten f.eks : "Nøtte liten satt i toppen av et tre, etter firogtjue pils så datt han ned" "Nøtte liten satt i toppen av et tre, han var så kåt at han ville ikke komme ned" He,he....nå ble jo jeg også skikkelig saklig ) Men men.....!!! 0 Siter
cecily Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Jente 23. Eller gretten kjerring, som jeg sannsynligvis ble kalt i dag, da jeg kjefta to smågutter huden full etter at de stod og spytta på noen biler. Jeg var bombesikker på at du var minst ti år eldre. Ikke for å fornærme deg altså. c",) 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Jeg var bombesikker på at du var minst ti år eldre. Ikke for å fornærme deg altså. c",) De fleste tror det... Kanskje fordi nicket mitt er Åsemor. Høres jo litt ut som ei kjerring som har unger, ikke en ung og hipp (?) småjente uten barn. 0 Siter
cecily Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 De fleste tror det... Kanskje fordi nicket mitt er Åsemor. Høres jo litt ut som ei kjerring som har unger, ikke en ung og hipp (?) småjente uten barn. Ja, nicket forbinder jeg med en ekte hønemor. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 "Jeg får sild hver eneste dag, men det vil jeg ikke ha, for jeg heller, for jeg vil heller, ha Coca Cola og is!" Der forstår jeg han godt, jeg.. Cola er soleklart å foretrekke for sild. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Kvinne 75mod... hehe lettere å si det sånn:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.