Gå til innhold

Til dere som har silikoninnlegg.....

Anbefalte innlegg

Gjest Ei som gruer og gleder se:)

Heisann:)

Etter mange års betenkningstid og konsultasjoner så har jeg bestemt meg....Tirsdag skjer det. Gruer og gleder meg......

(Er 36 år.1.64 h/ 50 kg, bruker pr i dag A-cup...... Har ikke tenkt å legge inn mye, så legen anbefalte 230 ml eller 260.... har ikke bestemt meg ennå. Skal ha runde proteser og de blir lagt over muskulaturen)

Det jeg kunne tenke meg å høre er hva slags erfaringer dere har i etterkant av opr.

Hvordan opplevde dere smertene som oppsto. Må innrømme at det er de jeg gruer meg mest for her jeg sitter akkurat nå.

Når var dere på bena igjen og begynte å føle dere i form?

Er der vanskelig å bevege armene mht til kle på seg etc....

Stikningene som jeg har hørt om hvordan oppledvde dere dem??

Vanskelig å ligge å sove?

Jeg lurer på mye:)) men godt å høre litt om erfaringene:))) Er det noe mer jeg burde vite så setter jeg pris på om få høre om det også.

På forhånd tusen takk:))

Men kan ikke dere som har latt dere operere bare fortelle meg hva slags erfaring dere har i etterkant av opr.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148052-til-dere-som-har-silikoninnlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hva med å legge på seg litt istedenfor da?

Det sier jo nesten seg selv at puppene blir små når du er såpass tynn.

Hei du... !

Det er den dummeste kommentaren jeg har hørt...! " Hva med å legge på seg??" Ja for det er jo den enkleste ting i verden liksom...?? Kjenner meg godt igjen i "ei som gruer og gleder seg"... jeg er også tynn.. og nei, da får man ikke større bryster... men det er jammen meg ikke "bare å legge på seg" ! Jeg har prøvd i maaange år å legge på meg.. protein pulver og det som er.. men kroppen min vil ikke!! og det er ikke bare meg her i verden som sliter med dette... spis mer sier bare alle... men jeg spiser jeg.. .heeele tiden.. men jeg blir ikke tykkere av den grunn...! så du... tenk deg litt om neste gang du svarer slikt...! det er ikke noe kult å få komentaren " ååå så tynn du er.." når en prøver å gå opp.. jeg regner ikke med du hadde sagt "ååå så tykk du er.... " ..............

Gjest olkjwet

Hva med å legge på seg litt istedenfor da?

Det sier jo nesten seg selv at puppene blir små når du er såpass tynn.

Puppene garanteres ikke å bli større om man legger på seg. Da blir man jo tykkere alle andre steder også.

Dessuten er det nok faktisk nesten vanskeligere å legge på seg enn å slanke seg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...