Gjest frustrertogsvettende Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 nei nå gir jeg opp snart! har prøvd alt!!! aluminiumklorid, yerka, nosweat... ALT! nosweat gjorde så jeg svettet ENDA mer, yerka var helt ille, og det virket bare èn dag og det SVIR, og ALU... svir altfor mye! orker ikke ha det på mer enn EN time max, for det er så vondt! dette er slitsomt! og dessuten så funket den bare første gangen, og da virket den i hele 3 dager..det er bra... men nå funker den ikke på meg lenger! hva kan jeg gjøre? HJELP! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Har litt av det samme problemet selv. Det er en mulighet, og fjerne svettekjertlene. Er dette problemet så stort for deg kan du få innvilget en slik operasjon. Ta kontakt med fastlegen din og forklar problemet og spør om muligheten for fjerning av svettekjertlene. Dette har hjelp flere som har plages med sterk svetting. Lykke til! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svett i dag Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Har litt av det samme problemet selv. Det er en mulighet, og fjerne svettekjertlene. Er dette problemet så stort for deg kan du få innvilget en slik operasjon. Ta kontakt med fastlegen din og forklar problemet og spør om muligheten for fjerning av svettekjertlene. Dette har hjelp flere som har plages med sterk svetting. Lykke til! Mvh Har samme problemet. Spessielt i håndflatene og ryggen.Det hindrer meg svært sosialt.Går det altså ann å få utført slik operasjon i håndflatene - gratis? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Har samme problemet. Spessielt i håndflatene og ryggen.Det hindrer meg svært sosialt.Går det altså ann å få utført slik operasjon i håndflatene - gratis? Det vet jeg faktisk ikke. Jeg ville spurt fastlegen, h*n bør vel vite det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor i juni Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg aner ikke, men kanskje det kan hjelpe med akupunktur, homeopati eller noe annet alternativt? Det er ganske drastisk å gå til det skritt å operere bort svettekjertler. Men det kommer selvsagt an på hvor plaget du er. Du kan jo gjøre et søk på "svetting" på alternativ-forumet, kanskje det står noe der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.