amber sun Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Stavanger blir europeisk kulturby i 2008. http://www.aftenposten.no/kul_und/article797673.ece Bra valg Stavanger er jo _byen_. *smile* 0 Siter
Gjest Naturbarn Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Stavanger e jo byen! Vi er jammen enige igjen! 0 Siter
amber sun Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Skrevet 27. mai 2004 Stavanger e jo byen! Vi er jammen enige igjen! Ska sei Koselig å være enige innimellom, også. 0 Siter
Gjest snøball Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 :0) Saa kjekt!! Kjempekjekt:) Men hva betyr egentlig "kulturhovedstad" ?? 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Kjempekjekt:) Men hva betyr egentlig "kulturhovedstad" ?? Har ikke peiling! Men kjekt hoeres det da ut ihvertfall:0) 0 Siter
andor Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Som om det finst nokon norsk by i det heile som kvalifiserer til ein slik tittel! 0 Siter
amber sun Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Skrevet 29. mai 2004 Som om det finst nokon norsk by i det heile som kvalifiserer til ein slik tittel! Vi må da kunne sole oss litt i glansen, da. Stavanger _er_ en fin by, hva kulturby vil si er jeg ikke sikker på, men Stavanger kommer ihvertfall opp i media på en positiv måte. Og vi har jo alle de kjekke festivalene. Du har vel ikke noe imot Gladmat eller Strandvolleyfestivalen? Eller Tall Ships Race? 0 Siter
andor Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Vi må da kunne sole oss litt i glansen, da. Stavanger _er_ en fin by, hva kulturby vil si er jeg ikke sikker på, men Stavanger kommer ihvertfall opp i media på en positiv måte. Og vi har jo alle de kjekke festivalene. Du har vel ikke noe imot Gladmat eller Strandvolleyfestivalen? Eller Tall Ships Race? Ingen skal draga i tvil at Stavanger er ein fin by, og jamvel andor har tenkt seg på både gladmat og tall ships. Men når vi snakkar om europeiske kulturbyar er det nok likevel meir nærliggjande å tenkje på slike som Wien, Firenze og Paris ? Elles tykkjer eg vel at utpeikinga av norske småstader til europeiske kulturbyar aktualiserer at vi bør sjå til å skaffe oss fullt medlemskap i EU snøggast råd. 0 Siter
amber sun Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Skrevet 17. juni 2004 Ingen skal draga i tvil at Stavanger er ein fin by, og jamvel andor har tenkt seg på både gladmat og tall ships. Men når vi snakkar om europeiske kulturbyar er det nok likevel meir nærliggjande å tenkje på slike som Wien, Firenze og Paris ? Elles tykkjer eg vel at utpeikinga av norske småstader til europeiske kulturbyar aktualiserer at vi bør sjå til å skaffe oss fullt medlemskap i EU snøggast råd. Jeg venter stadig på at vi skal bli med i EU, jeg. Håper det skjer om ikke så altfor lenge. Forøvrig skjønner jeg jo at det er forskjell på stavanger og wien, firenze osv, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.