Gå til innhold

Stavanger blir europeisk kulturby :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Naturbarn
Skrevet

Stavanger e jo byen!

Vi er jammen enige igjen!

Skrevet

Stavanger e jo byen!

Vi er jammen enige igjen!

Ska sei ;)

Koselig å være enige innimellom, også. :)

Annonse

Gjest snøball
Skrevet

:0)

Saa kjekt!!

Kjempekjekt:) Men hva betyr egentlig "kulturhovedstad" ??

Gjest epletre
Skrevet

Kjempekjekt:) Men hva betyr egentlig "kulturhovedstad" ??

Har ikke peiling! Men kjekt hoeres det da ut ihvertfall:0)

Skrevet

Som om det finst nokon norsk by i det heile som kvalifiserer til ein slik tittel!

Skrevet

Som om det finst nokon norsk by i det heile som kvalifiserer til ein slik tittel!

Vi må da kunne sole oss litt i glansen, da. :)

Stavanger _er_ en fin by, hva kulturby vil si er jeg ikke sikker på, men Stavanger kommer ihvertfall opp i media på en positiv måte.

Og vi har jo alle de kjekke festivalene. Du har vel ikke noe imot Gladmat eller Strandvolleyfestivalen? Eller Tall Ships Race?

:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi må da kunne sole oss litt i glansen, da. :)

Stavanger _er_ en fin by, hva kulturby vil si er jeg ikke sikker på, men Stavanger kommer ihvertfall opp i media på en positiv måte.

Og vi har jo alle de kjekke festivalene. Du har vel ikke noe imot Gladmat eller Strandvolleyfestivalen? Eller Tall Ships Race?

Ingen skal draga i tvil at Stavanger er ein fin by, og jamvel andor har tenkt seg på både gladmat og tall ships. Men når vi snakkar om europeiske kulturbyar er det nok likevel meir nærliggjande å tenkje på slike som Wien, Firenze og Paris ?

Elles tykkjer eg vel at utpeikinga av norske småstader til europeiske kulturbyar aktualiserer at vi bør sjå til å skaffe oss fullt medlemskap i EU snøggast råd.

Skrevet

Ingen skal draga i tvil at Stavanger er ein fin by, og jamvel andor har tenkt seg på både gladmat og tall ships. Men når vi snakkar om europeiske kulturbyar er det nok likevel meir nærliggjande å tenkje på slike som Wien, Firenze og Paris ?

Elles tykkjer eg vel at utpeikinga av norske småstader til europeiske kulturbyar aktualiserer at vi bør sjå til å skaffe oss fullt medlemskap i EU snøggast råd.

Jeg venter stadig på at vi skal bli med i EU, jeg. Håper det skjer om ikke så altfor lenge.

Forøvrig skjønner jeg jo at det er forskjell på stavanger og wien, firenze osv, da.

;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...