Gå til innhold

"BARE" løsskinn.....


nickeline44

Anbefalte innlegg

nickeline44

Hei... Er en kvinne på 44 år. Er 152cm/50kg. Etter 7 svangerskap har jeg fått endel hud til overs,og brystene er skrumpet inn til A-Cup (brukte D-cup før).Det er et stort problem for meg.Jeg har prøvd å ta det opp med legen min,men han syns ikke det er så ille,skjønner ikke at det er et problem.Jeg føler meg ikke veltilpass,selvtiliten min er dårlig,forholdet mitt skranter fordi jeg avviser min samboer,orker ikke at han tar på magen min og brystene mine.Kan dette rettes på ved hjelp av plastikk kirurgi? Kan jeg få dette dekket fra trygdekontoret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plastikkirurgi kan hjelpe, men du vil ikke få det dekket.

Hei

Synes du skal be legen din henvise deg til en plastikk kirurg å la han/henne titte på magen din.

Det er visst ikke alle fast leger som tar dette problemet alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Slike tilfeller der svangerskapene har satt uvanlig stort preg på kroppen, kan være vel egnet for plastiske operasjoner. Dessverre vil trygdekontoret vanligvis ikke dekke operasjonene. Jeg foreslår at du tar kontakt for konsultasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Luna21365380663

Hei

Synes du skal be legen din henvise deg til en plastikk kirurg å la han/henne titte på magen din.

Det er visst ikke alle fast leger som tar dette problemet alvorlig.

Du trenger ikke henvisning fra legen din. Hvis han ikke skjønner at det er et problem for deg, så vil han sikkert ikke henvise deg heller. Dit jeg skal er det ikke nødvendig med henvisning fra lege, dessuten er det bare ett ekstra ledd som forlenger prosessen..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det nok ikke dekket av trygdekontoret, og hvorfor skulle du det egentlig. Dette er ikke en medfødt skavank, eller noe du har fått som følge av sykdom.

Du har selv valgt å få syv unger, og du mener derfor at kroppen din har blitt noe sæggete av den grunn (mulig den hadde blitt det allikevel).

Du må nok betale selv, noe annet ville vært svært urettferdig for mange andre, som sliter med ting de ikke selv kan noe for.

Hvordan skulle det forresten blitt, hvis alle som var misfornøyd med vrengte bukselummer, ridebukselår, fedme, og annet som er selvforskyldt - fikk dette dekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jente24

Hei, jeg er sikker på at du får dekt operasjon, hverfall for magen. jeg hadde en venninne som fikk dekt operasjon fordi hun hadde løshud rundt navlen....Er det psykisk belastende er det ikke noe problem

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...