Gå til innhold

Permanent

Smily_S

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har nettopp tatt permanent, men det jeg altså lurer på er...Hva skal jeg gjøre når det har vokst ut endel og krøllene er borte øverst? Hva gjør dere andre med permanent?

Og en annen ting..Noen stylingtips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg beholder aldri krøllen oppe, har for glatt hår regner jeg med. Den sletter ut seg selv i løpet av kort tid.

Men synes ikke det er ille, ganske kledelig egentlig. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei!

Jeg har oxo nettopp tatt permanent, for 2 gang da..

Men min permanent forsvant ikke etter ca. 3 mnd (slik de sa på friøsren) den var like fin etter et og et halvt år!! Bortsett fra at d var veldig mye ettervekst med slett hår.. Men nå har jeg altså tatt det på nytt igjen, og jeg vet at det går an å ta permanent på bare "etterveksten".

Noen frisører sier at dette ikke er mulig, men venninnen min har gjort dette flere ganger!

Har ikke så mange bra stylingtips, men husk å klemme på krøllene når håret er nydusjet, da blir krøllene enda finere :)

Et annet tips er å blande lit balsam i en vannflaske, så når du våkner og morgenen, og skal style håret, sprayer du dette på, og klemmer krøllene !! (da ser ikke håret så veldig tørt ut, pluss at det hjelper på tørt hår)

Et annet tips er å sove med hårkuren i håret, med et håndkle rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har oxo nettopp tatt permanent, for 2 gang da..

Men min permanent forsvant ikke etter ca. 3 mnd (slik de sa på friøsren) den var like fin etter et og et halvt år!! Bortsett fra at d var veldig mye ettervekst med slett hår.. Men nå har jeg altså tatt det på nytt igjen, og jeg vet at det går an å ta permanent på bare "etterveksten".

Noen frisører sier at dette ikke er mulig, men venninnen min har gjort dette flere ganger!

Har ikke så mange bra stylingtips, men husk å klemme på krøllene når håret er nydusjet, da blir krøllene enda finere :)

Et annet tips er å blande lit balsam i en vannflaske, så når du våkner og morgenen, og skal style håret, sprayer du dette på, og klemmer krøllene !! (da ser ikke håret så veldig tørt ut, pluss at det hjelper på tørt hår)

Et annet tips er å sove med hårkuren i håret, med et håndkle rundt!

Tusen takk for hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...