Smily_S Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Heisann! Jeg har nettopp tatt permanent, men det jeg altså lurer på er...Hva skal jeg gjøre når det har vokst ut endel og krøllene er borte øverst? Hva gjør dere andre med permanent? Og en annen ting..Noen stylingtips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg beholder aldri krøllen oppe, har for glatt hår regner jeg med. Den sletter ut seg selv i løpet av kort tid. Men synes ikke det er ille, ganske kledelig egentlig. hehe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
killahh Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hei! Jeg har oxo nettopp tatt permanent, for 2 gang da.. Men min permanent forsvant ikke etter ca. 3 mnd (slik de sa på friøsren) den var like fin etter et og et halvt år!! Bortsett fra at d var veldig mye ettervekst med slett hår.. Men nå har jeg altså tatt det på nytt igjen, og jeg vet at det går an å ta permanent på bare "etterveksten". Noen frisører sier at dette ikke er mulig, men venninnen min har gjort dette flere ganger! Har ikke så mange bra stylingtips, men husk å klemme på krøllene når håret er nydusjet, da blir krøllene enda finere Et annet tips er å blande lit balsam i en vannflaske, så når du våkner og morgenen, og skal style håret, sprayer du dette på, og klemmer krøllene !! (da ser ikke håret så veldig tørt ut, pluss at det hjelper på tørt hår) Et annet tips er å sove med hårkuren i håret, med et håndkle rundt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smily_S Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Hei! Jeg har oxo nettopp tatt permanent, for 2 gang da.. Men min permanent forsvant ikke etter ca. 3 mnd (slik de sa på friøsren) den var like fin etter et og et halvt år!! Bortsett fra at d var veldig mye ettervekst med slett hår.. Men nå har jeg altså tatt det på nytt igjen, og jeg vet at det går an å ta permanent på bare "etterveksten". Noen frisører sier at dette ikke er mulig, men venninnen min har gjort dette flere ganger! Har ikke så mange bra stylingtips, men husk å klemme på krøllene når håret er nydusjet, da blir krøllene enda finere Et annet tips er å blande lit balsam i en vannflaske, så når du våkner og morgenen, og skal style håret, sprayer du dette på, og klemmer krøllene !! (da ser ikke håret så veldig tørt ut, pluss at det hjelper på tørt hår) Et annet tips er å sove med hårkuren i håret, med et håndkle rundt! Tusen takk for hjelp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.