Ragnho Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 I høst var jeg så uheldig at jeg vrikka kneet mitt ganske kraftig. Når det skjedde føltes det som om kneet ble presset sidelengs i forhold til foten, og det knakk. Dro rett ned på legevakta, der jeg fikk en bandasje, og krykker. Tok et par måneder før kneet fungerte normalt igjen, og jeg tenkte ikke noe mer på det. Men så "klikket" det igjen i januar, uten noen som helst grunn. Men smerten forsvinner like fort som den kommer. Har i det siste igjen hatt litt vondt i kneet. Føles som om noe er løst inni. Kanskje noe brusk? Smerten opptrer særlig dersom jeg sitter på huk, eller kne over en lengre periode. Er det noen som kan komme med forslag til hva det kan være. Burde jeg ta røntgen eller noe? På forhånd takk for hjelpen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelise Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det du beskriver minner om min kneskade, et delvis røket fremre korsbånd. Har du en korsbåndskade, er det en relativt alvorlig skade, og du bør få en MR-undersøkelse eller en artroscopi av kneet ditt slik at en ortoped kan vurdere om du bør få rekonstruert korsbåndet. Forhåpentligvis er det en mindre alvorlig skade, men en MR bør du uansett ta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 En tur til legen for å be om rekvisisjon til MR bør du i hvertfall ta. Om det er leddbåndskader eller bruskskader er vanskelig å si uten biler eller tester, men kneet ditt er ikke bra. Jeg tror ikke det er korsbåndene som er skadet, siden du fikk traumen sidelengs. Mulig det kan være skade sidebåndene. Eller at du har revet løs en bruskbit som låser kneet. Ta turen til legen og be om MR i første omgang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 He,he, nå ser jeg at innlegget ditt er trollgammelt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnho Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 En tur til legen for å be om rekvisisjon til MR bør du i hvertfall ta. Om det er leddbåndskader eller bruskskader er vanskelig å si uten biler eller tester, men kneet ditt er ikke bra. Jeg tror ikke det er korsbåndene som er skadet, siden du fikk traumen sidelengs. Mulig det kan være skade sidebåndene. Eller at du har revet løs en bruskbit som låser kneet. Ta turen til legen og be om MR i første omgang. Hei. Takk for svar! Skal faktisk til MR i morgen. Skal bli godt å finne ut hva det er som er galt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.