TrineE Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Nå er det snart sommer, og for en gangs skyld gleder jeg meg til å ta på lettere klær. Begynte på Grete Roede kurs i januar. Da veide jeg 83 kilo ( er 165 høy). Nå er jeg kommet ned i 68 kilo og er bare noen få kilo over trivselsvekten min. Har prøvd "alt" av pulver/sulte-kurer før,men ingenting har funket så bra. Anbefaler et slikt kurs til alle som trenger å gå ned noen kilo. Har aldri vært så mett som etter jeg begynte på kurset. Utrolig hvor mye man kan spise iløpet av en dag.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Er helt enig. Det er en smart og super måte å gå ned i vekt på, og endre kostholdet sitt. Gikk ned 6 kilo selv, og var kjempefornøyd. Gratulerer forresten!! Fint å møte sommeren nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.