Gå til innhold

For dere som tror på blodtypedietten

Gjest Heppelepp

Anbefalte innlegg

Gjest Heppelepp

Som medisinstudent med interesse for ernæring har jeg lest noen innlegg her, og blitt brydd. Ikke mange skriver om denne, men det kan likevel være en del her som behøver å lese seg litt opp. Istedenfor at jeg (er tross alt ikke ferdig utdannet og kan/vil ikke dokumentere min grad her) skriver om emnet, les denne artikkelen:

http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/pa_lts.vis_seksjon?vp_seks_id=551331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Hvorfor er du blitt brydd?

jeg følger blodtypedietten så godt det lar seg gjøre med hensyn til min skrale økonomi. Ikke på grunn av slanking men av helsemssige årsaker. Får mageknip og diare så fort jeg får i meg noe hvetemel for eksempel.Hvetemel skal jo ikke jeg med blodtype A ha, heller ikke poteter men det blir jeg ikke akutt dårlig av. Så når lommeboken sier at poteter må med i kostholdet så eter jeg poteter. Det er jo billig føde. Men når jeg følger blodtypedietten og spiser kun det som står oppført som medisinsk for blodtype A, så blir jeg faktisk mett av mindre porsjoner enn når jeg jeg spiser det som er regnet som nøytralt eller "avoid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...