Gjest Heppelepp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Som medisinstudent med interesse for ernæring har jeg lest noen innlegg her, og blitt brydd. Ikke mange skriver om denne, men det kan likevel være en del her som behøver å lese seg litt opp. Istedenfor at jeg (er tross alt ikke ferdig utdannet og kan/vil ikke dokumentere min grad her) skriver om emnet, les denne artikkelen: http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/pa_lts.vis_seksjon?vp_seks_id=551331 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest osiris Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hvorfor er du blitt brydd? jeg følger blodtypedietten så godt det lar seg gjøre med hensyn til min skrale økonomi. Ikke på grunn av slanking men av helsemssige årsaker. Får mageknip og diare så fort jeg får i meg noe hvetemel for eksempel.Hvetemel skal jo ikke jeg med blodtype A ha, heller ikke poteter men det blir jeg ikke akutt dårlig av. Så når lommeboken sier at poteter må med i kostholdet så eter jeg poteter. Det er jo billig føde. Men når jeg følger blodtypedietten og spiser kun det som står oppført som medisinsk for blodtype A, så blir jeg faktisk mett av mindre porsjoner enn når jeg jeg spiser det som er regnet som nøytralt eller "avoid" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.