Gå til innhold

spiseproblemer

lumpur1365380702

Anbefalte innlegg

lumpur1365380702

Hei, jeg er en 17 år gammel gutt som har til dels problemer med vekten min. Jeg er rundt 170 og veier bare 55 kg. Jeg prøver på ingen måte å la være å spise. Jeg spiser som alle andre jeg kjenner, men greier likevel nesten ikke legge på meg. Armene mine kan virke som noen stilker, og magen min går mer inn enn ut :) Nå som sommeren er på vei, må min tynne kropp fram, noen som jeg ikke liker i det hele tatt.

Jeg lurte på om du vet noen knep for å bli litt feitere? Har prøvd en stund å legge på meg med å spise mat med mye fett og sukker, men ser lite resultater...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styrketrening samt å øke inntaket av proteiner - gjerne via pulver - sammen med vanlig mat, kan hjelpe deg.

Det hjelper deg ikke å spise massevis av usunn mat - sukker, fritert mat osv. Greit at du kanskje legger på deg litt, men det du legger på deg er fett og det ønsker du ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...