Gå til innhold

Hvem damer syntes dere er fine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liv Tyler ja, hun er utrolig vakker. Naturlig vakker, på en sensuell måte.

Hva med Kate Blanchett, da? Synes hun er penere enn Liv Tyler (hun som spiller Galadriel)

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• shandy

42

• serendipity

9

• ariadne

5

• Anki

5

Mest aktive i denne tråden

fru Burlefot
Skrevet

Kate Winslet er noe voksfigruaktig, kanskje fordi hun er så blek. Eller så er hun så forskjellig fra bilde til bilde, at man skulle ikke tro det var samme dama mange ganger. Et ansikt det kan trylles mye med :-)

http://www.spiritvideo.co.yu/images/cate_blanchet.jpg

Vanlig pen :)

Ja, jeg er enig i at Kate Winslet ofte ser veldig forskjellig ut fra gang til gang. Men jeg liker at hun er relativt naturlig.

Syns ikke sånne sinnsykt syltynne damer er noe fine..

Skrevet

Hun har ikke silikon i leppene. Jeg så en artikkel i et ukeblad om hva kjendisene hadde fikset eller ikke, og da var det et barndomsbilde av Angelina som viste at hun hadde akkurat den samme munnen som liten.

Ok, så får man vel stole på det da :) Jeg syntes nå den er for stor uansett, men resten er jo strøkent, så det blir jo å pirke.

Vet DU da, hvem som er hennes mor?

Gjest gladien
Skrevet

Hun har ikke silikon i leppene. Jeg så en artikkel i et ukeblad om hva kjendisene hadde fikset eller ikke, og da var det et barndomsbilde av Angelina som viste at hun hadde akkurat den samme munnen som liten.

Nei, den er nok bare "mutert". Ingen som får så dåelig resultat av å fikse på noe vel.. hehe..

Gjest munns
Skrevet

Ok, så får man vel stole på det da :) Jeg syntes nå den er for stor uansett, men resten er jo strøkent, så det blir jo å pirke.

Vet DU da, hvem som er hennes mor?

jeg skjønner ikke helt dette med kritikken av hennes munn.

Det er jo nettopp den som gir henne særpreget over utseende.

Den er sexy!

Angelina med liten munn,hadde ikke vært den samme,heller mer anonym.

Det er øynene og munnen sammen som gir dette helhetsinntykket som er så spesielt.

Skrevet

jeg skjønner ikke helt dette med kritikken av hennes munn.

Det er jo nettopp den som gir henne særpreget over utseende.

Den er sexy!

Angelina med liten munn,hadde ikke vært den samme,heller mer anonym.

Det er øynene og munnen sammen som gir dette helhetsinntykket som er så spesielt.

Det er ingen kritikk, men min mening. Litt mindre lepper hadde jo gjort henne enda vakrere.

http://homepage.mac.com/edesignuk/images/angelina/aj-04_rgb.jpg

Man må da si at leppene er noe for store i forhold til resten?

Skrevet

Hun har sikkert en fin "sugemunn".. det sier de jo om negerlepper... gutter liker vel det sikkert da..

Det var det jeg tenkte på når det gjaldt gutter, og hvorfor de liker munnen ;)

Grisegutter :-)

Skrevet

uff, der sjeler hun jo og.. ikke den peneste nei..

Nei, nei, nei, jeg mente ikke at hun ikke er pen - har du ikke lest tråden?

Dama er jo smellvakker, men det er bare at munnen (etter mitt syn) er to hakk for stor.

Skrevet

Pleier ikke å kommentere andres utseende så langt det lar seg gjøre, men det var mye, ja. Ivrig kirurg?

Ja, MsSophie sier de er ekte, men jeg har nå mine tvil.

Gjest mannedame
Skrevet

Hehe, ja smaken er visst forskjellig ja. Du er vel en av de ytterst få som ikke syntes Angelina er pen. Men EN ting er jeg enig med deg i, og det er munnen. Det har jeg gnålet om mange ganger nå, men den er for stor.

Hvem syntes du er pen da?:)

Zeta-Jones er bare helt utrolig vakker, synes jeg.

Skrevet

nææ, vel ikke helt min smak :)

Smaken er som baken heldigvis.

Skrevet

Hun er helt nydelig. Om jeg ser sånn ut i hennes alder skulle det passe meg bra. Hun er klassisk pen. Kate Hudson har utrolig sjarm og utstråling som ingen kan matche. (mulig Charlize Theron, nesten kan måle seg ;-)

I noen roller er Michelle Pfeiffer utrolig lik "Ally Mc Beal", dvs. når hun spiller litt smånevrotisk.

Husker henne særlig i en rolle der hun er gift med Bruce Willis. Der er hun helt Ally.

Skrevet

Du får unnskylde at jeg retter overskriften din.

Var det Kathrine Sørland?

Jeg synes ikke hun er så veldig veldig. Den andre missen er penere, hun som står frem med depresjoner, husker ikke hva hun heter. Watne?

Jeg synes Benedicte Adrian er veldig pen.

Skrevet

Jeg syns Katrine Sørland er flott.

Hvis du spør etter den ultimate skjønnhet, kommer jeg på

Celina Midelfart

Catherine Zeta Jones

Skrevet

Du får unnskylde at jeg retter overskriften din.

Var det Kathrine Sørland?

Jeg synes ikke hun er så veldig veldig. Den andre missen er penere, hun som står frem med depresjoner, husker ikke hva hun heter. Watne?

Jeg synes Benedicte Adrian er veldig pen.

Jeg ventet bare på det, at noen skulle rette på overskriften, men pirk du :)

Ellers var det Kathrine Sørland jeg snakket om, og jeg syntes hun er vakker. Elisabeth Watne (var det vel hun het - noen andre i tråden nevnte også henne som penere), men det syntes altså ikke jeg.

"Jeg synes Benedicte Adrian er veldig pen."

Det kan jeg være enig i.

Ha en fortsatt fin dag folkens :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...