BettyBlue Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 han andre da? Ja han var kjekk, men hvem er det?? 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Ja han var kjekk, men hvem er det?? Han andre der, er han som spillte i Kamelonen som gikk på TVN før... vet ikke navnet... men han spillte litt i The Profiler også 0 Siter
Lucretia Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Ja han var kjekk, men hvem er det?? Michael T. Weiss.. Hovedrollen i The Pretender. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Nå kom jeg på navnet, gitt; Kevin Costner. Kjærsten min ligner ganske mye på Costner da han var ung.. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Michael T. Weiss.. Hovedrollen i The Pretender. Har ikke hørt om han jeg.. Forresten rart, ingen har nevnt Brad Pitt!? Men det er vel en selvfølge at kvinner syns han er kjekk. Han er litt oppbrukt-kjekk! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Kjærsten min ligner ganske mye på Costner da han var ung.. Hmmm....jasså, hvor bor du da? ;o) 0 Siter
BettyBlue Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Hmmm....jasså, hvor bor du da? ;o) Øh, Ulan Bator!? 0 Siter
Lucretia Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Har ikke hørt om han jeg.. Forresten rart, ingen har nevnt Brad Pitt!? Men det er vel en selvfølge at kvinner syns han er kjekk. Han er litt oppbrukt-kjekk! m-m... hadde en hel skapdør med bilder av han i mine yngre dager. hehe. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Øh, Ulan Bator!? Nja, det blir for langt unna ;-) 0 Siter
Gjest nerekisum Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Nei, dette holder jeg meg for god til å svare på. Jeg kan sende bilde hvis dere ønsker. 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Bono i U2... Mest på grunn av utstråling og stemmen... smelt... Johnny Depp Kommer ikke på flere i farta... Endelig noen som synes Depp er kjekk.Lurte på når han skulle dukke opp.Han har liksom alltid gjort det for meg. 0 Siter
Gjest God natt ;-) Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Han negeren i Lov og Rett i LA var også digg. Blair Underwood.... Latino vel 0 Siter
shandy Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Hermebøtta :-) Har forresten hatt en knallfin kveld/aften i dag. Skal ikke gå nærmere inn på det nå - kanskje i morgen. Så rååååååå stolt :-)))) http://www.pax-ton.com/IMAGES/03-1-PORTRAITjpgs/03-NWYLE-hill.jpg Han er sjarmerende og sexypen. Nesa er karismatisk og tyder på fin tavle Hehe Eller så er min favoritt siden jeg var ung, denne mannen, men han er allllt for gammel nå. Men knallfin var han :-) http://www.wrestleology.com/images/wwf/hogan.jpg 0 Siter
Gregga Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 GEORGE CLOONEY!!!!! Ingen over og ingen ved siden.....men gjerne under ;-) 0 Siter
BettyBlue Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 m-m... hadde en hel skapdør med bilder av han i mine yngre dager. hehe. Har tenkt litt på det. Kan egentlig ikke ha det, er for voksen, dessuten har jeg jo kjærseste.. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Nei, dette holder jeg meg for god til å svare på. Jeg kan sende bilde hvis dere ønsker. Ja, jeg ser jo at du tripper av lyst!! Send bilde da...! 0 Siter
Monstertruck Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Her er har som sjarmerer meg i senk gang på gang fra lerretet. Får nesten tårer i øynene av utseendet og utstrålingen hans... Ladies; here's John Cusack: http://www.atpictures.com/cusack/title.jpg Kunne tenke meg å være Iben her: http://tedstrong.com/graphics/ibenten.jpg :-) Du får følge med på hvor den Ibsen-filmen skal spilles inn. Tror det stod mellom Bergen og Ålesund, og tror det var han som skulle spille hovedrollen (en av de) 0 Siter
Monstertruck Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 I Norge synes jeg Dennis Storhøi er sexy. Ellers så er jo Bill Pullman en lekkerbisken. (Spiller han lyse i Mens du sov). Bill Pullmann er ultraskjønn 0 Siter
Monstertruck Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Nesa hans ser ut som en pikk. Den har jo til og med åpning for urinrøret. Fascinerende! *flirer* Tenkte faktisk i samme baner 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.