amber sun Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Sånn f.eks : Johnny Depp, Jack White, Ewan McGregor, En ung Bowie.. Avdøde: Jim Morrison og Kurt Cobain.(men de teller kanskje ikke da..) Ewan McGregor, ja... han var ikke verst, nei. Sjekk her f eks: http://www.bestofewan.com/ Og gå videre til Pictures (tror jeg det var). 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Ewan McGregor, ja... han var ikke verst, nei. Sjekk her f eks: http://www.bestofewan.com/ Og gå videre til Pictures (tror jeg det var). Ja han er drittkjekk! :-) Takk for link.. Selvom jeg synes han var aller hottest når han spilte junkie i Trainspotting..:-o Mulig jeg er litt vridd.. 0 Siter
amber sun Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Ja han er drittkjekk! :-) Takk for link.. Selvom jeg synes han var aller hottest når han spilte junkie i Trainspotting..:-o Mulig jeg er litt vridd.. Har du link til det? Søkte bare på navnet, og fikk opp bl.a. denne linken. 0 Siter
shandy Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Har du link til det? Søkte bare på navnet, og fikk opp bl.a. denne linken. http://home.t-online.de/home/autographsuccess/ewan_mcgregor.jpg Njæ.... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Har du link til det? Søkte bare på navnet, og fikk opp bl.a. denne linken. Nei, det har jeg desverre ikke.. Men det var da han var helt snau på håret.. Om du ikke har sett filmen anbefaler jeg foresten å gjøre det. Den er morsom og den er bra! :-) 0 Siter
nanna Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 For eksempel: http://www.mujeractual.com/asdecorazones/fiennes/1.html Ja! *sikle* 0 Siter
amber sun Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 http://home.t-online.de/home/autographsuccess/ewan_mcgregor.jpg Njæ.... Han var da kjekk han, vel? Med litt kortere hår...og dyptborende øyne... *drømme* Litt sånn relaxed, røft sexy. 0 Siter
amber sun Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Nei, det har jeg desverre ikke.. Men det var da han var helt snau på håret.. Om du ikke har sett filmen anbefaler jeg foresten å gjøre det. Den er morsom og den er bra! :-) Notert *skrible* 0 Siter
shandy Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Han var da kjekk han, vel? Med litt kortere hår...og dyptborende øyne... *drømme* Litt sånn relaxed, røft sexy. Nei, se nå heller på linken min en gang til :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Nei, se nå heller på linken min en gang til :-) Joda, jeg holder fortsatt på dine kjekkaser som mest sexy. Har ikke forandret mening om dem Men han ligger ikke så _veldig_ langt unna, McGregor heller. Hva syns du om de jeg nevnte og nikket til lenger nede, da? Robbie Williams, han i Judging Amy, og Mats Mikkelsen (Rejseholdet)? 0 Siter
shandy Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Joda, jeg holder fortsatt på dine kjekkaser som mest sexy. Har ikke forandret mening om dem Men han ligger ikke så _veldig_ langt unna, McGregor heller. Hva syns du om de jeg nevnte og nikket til lenger nede, da? Robbie Williams, han i Judging Amy, og Mats Mikkelsen (Rejseholdet)? "Robbie Williams, han i Judging Amy, og Mats Mikkelsen (Rejseholdet)?" Robbie er ikke min favoritt, sånn utseendemessig. Han i Amy er fin, lekker kropp. Mats Mikkelsen ser rå ut, sikkert en jævel i sengen, men njaaaa, ikke helt min stil. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 "Robbie Williams, han i Judging Amy, og Mats Mikkelsen (Rejseholdet)?" Robbie er ikke min favoritt, sånn utseendemessig. Han i Amy er fin, lekker kropp. Mats Mikkelsen ser rå ut, sikkert en jævel i sengen, men njaaaa, ikke helt min stil. Ikke så helt ille, det, da Nå logger jeg av for helgen, og håper på finvær. Titter innom igjen i løpet av søndag/mandag, med 110 % sikkerhet... 0 Siter
shandy Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Ikke så helt ille, det, da Nå logger jeg av for helgen, og håper på finvær. Titter innom igjen i løpet av søndag/mandag, med 110 % sikkerhet... Fint :-) Det er sjeldent mellom lyspunktene her. Du, og Laguna er i en særklasse. Jeg var det før, men har ikke futten lenger. Den ble borte...... 0 Siter
Gjest har aldri hatt fast nick Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Fint :-) Det er sjeldent mellom lyspunktene her. Du, og Laguna er i en særklasse. Jeg var det før, men har ikke futten lenger. Den ble borte...... Mener du for alvor at du noen gang har vært et lyspunkt her inne? Jeg har vært leser her i mange år, og har sett all edder og galle du har spredd opp igjennom årene. Du har en slik "jeg vite best"-holdning til det meste. 0 Siter
shandy Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Mener du for alvor at du noen gang har vært et lyspunkt her inne? Jeg har vært leser her i mange år, og har sett all edder og galle du har spredd opp igjennom årene. Du har en slik "jeg vite best"-holdning til det meste. Mulig det, og ja jeg har nok vært nokså krass. Man blir klok av skade, og prøver og hjelpe andre deretter. Det er det nok svært få av dere som har skjønt. Det er nok mange du, som har hørt på mine råd. 0 Siter
Gjest har aldri hatt fast nick Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Mulig det, og ja jeg har nok vært nokså krass. Man blir klok av skade, og prøver og hjelpe andre deretter. Det er det nok svært få av dere som har skjønt. Det er nok mange du, som har hørt på mine råd. Du fornekter deg ikke. Jeg vite best, jeg er bare best, på alle områder bla bla bla..... Har du noen gang tenkt over hvordan du framstår? Du ser ganske bisk ut også..... 0 Siter
serendipity Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Uten tvil denne kjekkasen. http://www.imdb.com/gallery/granitz/2436/Events/2436/OwenWilson_Pimen_2322208_400.jpg?path=pgallery&path_key=Wilson,%20Owen Herregud!!!! En mindre barsk, rå og heftig type skal man lete lenge etter :-) 0 Siter
Atene Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 "Og Mads Mikkelsen, som spiller Fischer i "Rejseholdet". " Ja, han har noe rått ur-røft over seg, som er utrolig sexy. Interessant at du skulle si det sånn. Han er nemlig utrolig lik samboeren min. Og han får stadig sånne kommentarer, f.eks. "du simpelthen oser testosteron". Jeg har aldri sett sånn på ham... synes han er søt, snill og omsorgsfull, jeg. Og kjekk, selvfølgelig. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Mulig det, og ja jeg har nok vært nokså krass. Man blir klok av skade, og prøver og hjelpe andre deretter. Det er det nok svært få av dere som har skjønt. Det er nok mange du, som har hørt på mine råd. Syntes shandy kommer med like gode innlegg som mange andre her inne! 0 Siter
Gjest tannlege røskeland Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Interessant at du skulle si det sånn. Han er nemlig utrolig lik samboeren min. Og han får stadig sånne kommentarer, f.eks. "du simpelthen oser testosteron". Jeg har aldri sett sånn på ham... synes han er søt, snill og omsorgsfull, jeg. Og kjekk, selvfølgelig. Samme tannstellet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.