Gjest små desperat Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Har ikke røyket siden søndag kveld. Og det er ikke noe problem å la være å røyke, men det er et stort problem å la være å spise. Jeg går 30 min. hver kveld (begynt nå). Men magen fungerer jo heller ikke som vanlig. Må vel legge om hele kostholdet med mye mer fiber og mengder av vann for å få orden på magen igjen. Kan noen gi meg noen gode råd før jeg legger på meg 5 kg og begynner å røyke igjen. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Se på klokka når du spiser. røykbehov og sult er ganske like. Du er kjempeflink!! 0 Siter
Gjest små desperat Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Se på klokka når du spiser. røykbehov og sult er ganske like. Du er kjempeflink!! Stemmer det at det å røyke ca. 20 sigaratter om dagen forbrenner 140 kcal.? I såfall bør det jo være nok å ha magert pålegg på brødskiven, og gå 30 min tur hver dag. Jeg føler meg litt stolt, men trodde faktisk at jeg skulle ha lyst på røyk, men det har jeg ikke. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Magen vil komme i orden igjen etter hvert. For ikke å legge på deg, trimmer du litt mer enn hva du bruker. Det skal ikke mye til. Du kan også være bevisst på å ikke spise for mye søtsaker. Slik klarer du å holde vekta. 0 Siter
Gjest en som har sluttet Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Stemmer det at det å røyke ca. 20 sigaratter om dagen forbrenner 140 kcal.? I såfall bør det jo være nok å ha magert pålegg på brødskiven, og gå 30 min tur hver dag. Jeg føler meg litt stolt, men trodde faktisk at jeg skulle ha lyst på røyk, men det har jeg ikke. 140 kcal !!! Det er da INGENTING !! Og iallefall ikke verdt 20 sigaretter ..... Jeg sluttet i januar, joda jeg har lagt på meg noen kilo, men det er jo fordi at JEG har stappet i meg mer enn hva jeg burde. At du slutter å røyke er ikke årsaken til at du legger på deg, det ER fortsatt hva DU putter i munnen din. Så det er du som må være bevisst, da går alt bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.