Gjest vil ha ny melodi Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 En venn har en ringetone jeg kunne tenkt meg, fra en siemens e700(?) i såkalt mmf-format. Sendte denne til nokia 6610i som ikke støttet dette filformatet. Hva gjør jeg da? Den het noe med cat.... 0 Siter
Imos Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Eh.. Du mener vel Samsung E 700? Jeg har også Samsung og det går ikke an å sende ringetoner fra Samsung til Nokia. Jeg har prøvd flere ganger. Men det går å sende til Sony Ericson f.eks. Vet ikke hvorfor det ikke funker på Nokia, men de har vel et eget system for sånt?? Melodien heter: Cat's Dance!?! 0 Siter
Gjest vil ha ny melodi Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Eh.. Du mener vel Samsung E 700? Jeg har også Samsung og det går ikke an å sende ringetoner fra Samsung til Nokia. Jeg har prøvd flere ganger. Men det går å sende til Sony Ericson f.eks. Vet ikke hvorfor det ikke funker på Nokia, men de har vel et eget system for sånt?? Melodien heter: Cat's Dance!?! Jess!! Det er den. *vil også ha den* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.