Gå til innhold

Fredagsvask....

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

Ok, nå har jeg vasket bad og do, oppvaskmaskinen er fylt og tømt igjen, fem klesvasker er brettet og lagt på plass, hengt opp mer tøy til tørk og vaskemaskinen er i full gang med mer tøy. Innimellom der har jeg ryddet, og servert mat til to barn. Syns jeg har fortjent en pause nå ;o)

*sukk*

Iler til for å gjøre noe av det samme....

Tenkte jeg skulle bli litt oppmuntret av dette, så iler den ene supervaskeren etter den andre inn her og gir meg dårlig samvittighet....

Men det gir meg jo et puff da, dere er ikke bedre enn meg så det så, jeg kan jeg oxo...

Klesvasken skal brettes her også, det er neste prosjekt nå etter vinduene...

Skrevet

Du vil ikke komme hit en tur?

Gjerne det, hvis du rydder først ;)

Skrevet

Jeg har en teori om at det er et generasjonsskifte her skjønner du, derfor spørsmålet om alder.

Min mor kan ikke leve uten fredagsvasken. Der skal det vaskes før helga enten det er skittent eller ei, om hun ikke gjør det kan hun ikke slappe av i helga.

Har nå nedlagt etpar vinduer innimellom dolingen her...

Men badet mener jeg bør vaskes en gang pr. uke. Vinduer vaskes selvsagt ikke så ofte, særlig ikke hos oss, hvor vi har 22 vinduer.

Vi vasker ikke hele huset hver fredag, det blir altfor voldsomt.

Gjest Rusle
Skrevet

Vanligvis en gang i uka. Ingen spesiell dag.

Skrevet

Jeg vasker sånn ordentlig hele huset hver 14 dag.

Ellers blir det litt kattevask her og der.

Har holdt på å vasket i hele dag,men har tatt så mange pauser at jeg enda ikke ikke er ferdig, så nå skal jeg begynne på badet.

Gjest svinepelsen
Skrevet

Eh - innimellom? Har heller ikke vasket på måneder. Bor så trangt at det er "#** å komme til. Støvsuger og tørrmopper - litt, ikke mye oftere enn innimellom...

female, 39 yrs

Skrevet

Hos oss er det aldri fredagsvask, da skal vi nyte at arbeidsuka er slutt.

Lørdagsvasken derimot, den kan være beinhard. ;) Neida, vi støvsuger hele leiligheten, tørker støv av tydelige steder, (Dvs tv, og pc-skjerm) vasker kjøkkenet og badet, og vips så nyter vi resten av helga.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...