Gå til innhold

Kyllingsalat er vel sunt?

Gjest sirililla

Anbefalte innlegg

Gjest sirililla

Vurderer prøve slanke meg 4 kilo. Hvordan gjøre det på best måte? Jeg tenker spise frokost og lunsj som normalt (2 brødskiver) og kyllingsalat til middag? Det er vel sunt? Evt knekkebrød til kvelds...

Er det ok med kyllingsalat?

Ser jo at den til MCDonalds inneholder jo bare 270 kaloroier, og den blir jeg kjempemett av.

Andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest paulsens

Salatene til McDonalds inneholder flere kalorier enn en burger med frittes. Dressingen som gjør det meste.

Lag en salat selv, uten dressing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mikki1

Salatene til McDonalds inneholder flere kalorier enn en burger med frittes. Dressingen som gjør det meste.

Lag en salat selv, uten dressing.

270 kalorier er ikke mer enn en burger med frites,da.De reklamerer jo med 270 kalorier.

Og 270 er med balsamicodressing. Er klar over at de fete dressingene får opp kaloriene betraktelig.

men ja, er nok lurest å lage selv uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paulsens

270 kalorier er ikke mer enn en burger med frites,da.De reklamerer jo med 270 kalorier.

Og 270 er med balsamicodressing. Er klar over at de fete dressingene får opp kaloriene betraktelig.

men ja, er nok lurest å lage selv uansett.

De hadde testet og det var det de sa. Mer vet ikke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest papirtiger

De hadde testet og det var det de sa. Mer vet ikke jeg..

Dressing er valgfritt... sier seg selv at vanlig dressing har mange kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

270 kalorier er lite til å være McDonalds.

Imotsetning til de under her som sier at det er like mye som det er i en burger. En BigMac innholder nesten 900 kalorier. Og det er uten pommesfrites og brus.

Skal du spise på Mc'ern er salaten deres ett veldig godt alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trutru

270 kalorier er lite til å være McDonalds.

Imotsetning til de under her som sier at det er like mye som det er i en burger. En BigMac innholder nesten 900 kalorier. Og det er uten pommesfrites og brus.

Skal du spise på Mc'ern er salaten deres ett veldig godt alternativ.

Hva vet du om det der?

Har set tundersøkelse på det jeg, og det stemmer ikke det du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om det der?

Har set tundersøkelse på det jeg, og det stemmer ikke det du sier.

Du har gjort det du ja. Jeg ser på fakta jeg.

For kalori innhold i Burgerene til McDonalds, går du inn på www.mcdonalds.no

Der står kalorier på alt.

Ellers kan du gå inn på http://www.dagbladet.no/dinside/2004/06/08/399974.html .

Hvor de tester hurtigmat og salaten til Mc'ern kommer veldig godt ut iforhold til alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asogjlos

Du har gjort det du ja. Jeg ser på fakta jeg.

For kalori innhold i Burgerene til McDonalds, går du inn på www.mcdonalds.no

Der står kalorier på alt.

Ellers kan du gå inn på http://www.dagbladet.no/dinside/2004/06/08/399974.html .

Hvor de tester hurtigmat og salaten til Mc'ern kommer veldig godt ut iforhold til alt annet.

Særlig at McDonalds innrømmer at det er mange kalorier i salatene deres, de er jo laget for å være et sunt alternativ. Hvor naiv er du egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...