Lorangemy Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Jeg og sambo har vært ute med gode venner og kost oss med god mat og drikke. Han sovnet på sofaen og krabbet nettopp inn på soverommet. Jeg er her.. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Ja, ikke sant! Deilig å bare være hjemme og slappe av litt innimellom, bare oss to... Hva gjør du for noe spennende da? Ikke noe spennende. Leser til eksamen. Drikker litt cola... rydder litt (alt er bedre enn å lese) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Jada, det blir sikkert helt ok..:-) Men jeg husker at noen av de forrige har vært litt småkjedelige og skuffende fordi jeg har så lite tilfellesw med folk jeg engang hang ut med til daglig.. Rart det der. Plutselig har man INGENTING å snakke om. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Sitter og er deprimert (på alvor), forstår ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom livet videre. Prøvde å gå ut med en venninne, men tårene renner konstant siden jeg kom inn igjen. Har vært igjennom så utrolig mye de siste årene, fikk en periode hvor alt skulle gå bra, men......alt ramlet sammen de siste to ukene. Livet er så utrolig urettferdig mot noen. Uff da ( Er litt deppa selv i dag og for tiden, men kan nok ikke kalle meg deprimert. Må være forferdelig Klem 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 beundrer undertøyet til min frue Og så har du tid til å sitte her?! 0 Siter
Gjest bøffelhelt Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Og så har du tid til å sitte her?! vi har pcskjerm i taket på soverommet..en sikker vinner! 0 Siter
musikeren Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Jeg har sett på film. Pianisten. Må si det er lite tæl i disse jødene. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Jeg har sett på film. Pianisten. Må si det er lite tæl i disse jødene. Har faktisk ikke sett pianisen *rødme* 0 Siter
musikeren Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Har faktisk ikke sett pianisen *rødme* Ikke? Da kan du jo ta Pianisen først, og så Pianisten etterpå. Virker som en logisk rekkefølge:-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Ikke? Da kan du jo ta Pianisen først, og så Pianisten etterpå. Virker som en logisk rekkefølge:-) og deretter penisen? *rister på hodet av dårlig humor midt på natta* 0 Siter
Carina82 Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Ikke noe spennende. Leser til eksamen. Drikker litt cola... rydder litt (alt er bedre enn å lese) Hva slags eksamen? 0 Siter
amber sun Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Jærkysten!!! Flere fra rogaland her altså?? Jada, vi er flere. 0 Siter
Gjest Mariaaah Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Da må begge foreldrene har et "blått gen" i seg, og så må de to genenere der "møtes". Er det ikke sånn det er da? 0 Siter
Gjest Mariaaah Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Aaaaner ikke hvorfor dèt innlegget havnet DER!?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.