Gå til innhold

Hvor er alle sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har vært ute med gode venner og kost oss med god mat og drikke. Han sovnet på sofaen og krabbet nettopp inn på soverommet. Jeg er her..:)

Fortsetter under...

Gjest Daisy
Skrevet

Ja, ikke sant! :)

Deilig å bare være hjemme og slappe av litt innimellom, bare oss to...

Hva gjør du for noe spennende da?

Ikke noe spennende. Leser til eksamen. Drikker litt cola... rydder litt (alt er bedre enn å lese)

Gjest Daisy
Skrevet

Jada, det blir sikkert helt ok..:-)

Men jeg husker at noen av de forrige har vært litt småkjedelige og skuffende fordi jeg har så lite tilfellesw med folk jeg engang hang ut med til daglig..

Rart det der. Plutselig har man INGENTING å snakke om.

Gjest Daisy
Skrevet

Sitter og er deprimert (på alvor), forstår ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom livet videre. Prøvde å gå ut med en venninne, men tårene renner konstant siden jeg kom inn igjen. Har vært igjennom så utrolig mye de siste årene, fikk en periode hvor alt skulle gå bra, men......alt ramlet sammen de siste to ukene. Livet er så utrolig urettferdig mot noen.

Uff da :o( Er litt deppa selv i dag og for tiden, men kan nok ikke kalle meg deprimert. Må være forferdelig :(

Klem

Gjest Daisy
Skrevet

beundrer undertøyet til min frue

Og så har du tid til å sitte her?!

Annonse

Gjest bøffelhelt
Skrevet

Og så har du tid til å sitte her?!

vi har pcskjerm i taket på soverommet..en sikker vinner!

Skrevet

Jeg har sett på film. Pianisten. Må si det er lite tæl i disse jødene.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg har sett på film. Pianisten. Må si det er lite tæl i disse jødene.

Har faktisk ikke sett pianisen *rødme*

Skrevet

Har faktisk ikke sett pianisen *rødme*

Ikke? Da kan du jo ta Pianisen først, og så Pianisten etterpå. Virker som en logisk rekkefølge:-)

Gjest Daisy
Skrevet

Ikke? Da kan du jo ta Pianisen først, og så Pianisten etterpå. Virker som en logisk rekkefølge:-)

og deretter penisen?

*rister på hodet av dårlig humor midt på natta*

Skrevet

Ikke noe spennende. Leser til eksamen. Drikker litt cola... rydder litt (alt er bedre enn å lese)

Hva slags eksamen?

Skrevet

Jærkysten!!!

Flere fra rogaland her altså??

Jada, vi er flere. :)

Annonse

Gjest Mariaaah
Skrevet

Da må begge foreldrene har et "blått gen" i seg, og så må de to genenere der "møtes". Er det ikke sånn det er da?

Gjest Mariaaah
Skrevet

Aaaaner ikke hvorfor dèt innlegget havnet DER!??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...