Gå til innhold

Extentions... eller hva det nå enn heter igjen..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt extensions to ganger etter hverandre, det eneste du må huske er å gre det nøye, så det ikke blir floker du ikke får ut igjen, pluss at i en floke kan det dannes mugg ved at shampoo blir igjen i floken etter dusj, det fikk jeg. Du må gå til frisør og ta ut extensionen igjen, når det blir tatt ut så må du kure det og la det være noen mnd før du gjør noe nytt igjen, men det går bra med håret. Jeg har veldig tynt hår, og jeg overlevde det, så det er verdt å prøve. Jeg elsket håret mitt når jeg hadde extension, jeg hadde 250 stk i håret mitt, det ble tykt og langt (ned til livet), veldig mye positiv tilbakemelding på det. Det eneste som var litt dumt var at det falt av litt av og til i mnd.nr.3, det kan være i håret opptil 3-4 mnd tror jeg det var.

Gjest Et lite tips

Min søster har hatt det, hun elsket selvfølgelig håret, men hun måtte ta det ut etter bare få dager, hun fikk store sår i hodebunnen, vet ikke om hun er spesielt utsatt enn andre da, men hun sa også at pga at hun hadde satt på veeldig langt hår at det var tungt liksom, derfor også vondt i hårfestene. Hun begynte å klø og ble veldig irritert i hodebunnen nær festene, så hun så seg nødt til å fjerne dem. Ble bortkastet penger for henne vertfall da hun ikke fikk gleden av å ha håret. Har du veldig lett for å få sår hodebunn eller sånn så bør du kanskje tenke deg om før du gjør det, det er mitt råd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...