Gå til innhold

Stavangerranet

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det står mye i dagbladet som ikke ligger på dagbladet.no.

Uansett skjønte visst de andre her hva jeg refererte til.

De portrettene du skrev om ligger ute på nettet, og det gjør så vidt jeg vet alt om Stavangerranet.

Altså spør jeg deg om eksempler. Det burde være en enkelt sak å finne all den tid du åpenbart har tenkt igjennom det her.

Det hjelper ikke at de andre forsto deg all den tid ingen av de andre heller kom med noen eksempler på hvor Dagbladet nå har tråkket over.

Det kan da ikke være så vanskelig for deg å komme med noen eksempler? Hva om jeg finner linkene til deg? Klarer du det da?

Fortsetter under...

Gjest Big Mac
Skrevet

De portrettene du skrev om ligger ute på nettet, og det gjør så vidt jeg vet alt om Stavangerranet.

Altså spør jeg deg om eksempler. Det burde være en enkelt sak å finne all den tid du åpenbart har tenkt igjennom det her.

Det hjelper ikke at de andre forsto deg all den tid ingen av de andre heller kom med noen eksempler på hvor Dagbladet nå har tråkket over.

Det kan da ikke være så vanskelig for deg å komme med noen eksempler? Hva om jeg finner linkene til deg? Klarer du det da?

By all means, feel free.

(Men leser du tråden litt nærmere ser du at jeg allerede har gitt eksempler på det du spør etter.)

ShitDiddelyDo
Skrevet

By all means, feel free.

(Men leser du tråden litt nærmere ser du at jeg allerede har gitt eksempler på det du spør etter.)

Nei, det har du ikke.

Du har dog skrevet hvordan du tolker det Dagbladet har skrevet, og hva du mener om ranerne.

Men jeg forstår at du ikke har noe svar, så jeg skal ikke pese deg mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...