Gjest Hilsen en som har lyst ut i solen..... Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Jeg bruker Roaccutane og lurer på om man ikke kan sole seg overhodet når man bruker dette? Eventuelt hvor lenge etter at man har avsluttet bruken av Roaccutane kan man begynne å sole seg "for fullt" igjen? Man blir vel ikke mer ømfintlig for solen etter at man har avsluttet denne kuren? Er det noen som vet noe om dette. På forhånd, takk. 0 Siter
Gjest Dr Dividend Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Hei! Har fått beskjed om å være meget forsiktig med sol. Soling er utelukket, men å oppholde seg i sol er ikke farlig så lenge man smører seg med høy faktor (har ihvertfall ikke merket noe). Hva som evt kan skje vet jeg sannelig ikke. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hei! Har fått beskjed om å være meget forsiktig med sol. Soling er utelukket, men å oppholde seg i sol er ikke farlig så lenge man smører seg med høy faktor (har ihvertfall ikke merket noe). Hva som evt kan skje vet jeg sannelig ikke. Roaccutan gjør huden veldig ømfintelig for sol. Dvs at man blir solbrent på null komma niks. Verre er det ikke. Bortsett fra at det er lettere å få pigmentflekker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.