Gå til innhold

Sandvika Storsenter lørdag 5.juni

Anbefalte innlegg

Gjest BAMSE MISTET!
Skrevet

Noen her som var på Sandvika Storsenter lørdag 5.juni?

Fant vel ingen hvit bamse vel?

Er en liten tass her som er veldig lei seg!

Får vel ringe dem mandag morgen å høre om det er kommet inn noe hittegods.

Ville bare spørre her også...dol'ere er jo overalt!

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Redda Joppe, død eller levande!"

Hvis du får positivt svar her blir jeg imponert! :)

Gjest död eller levande
Skrevet

Vi mistet en elsket kanin på oslo City (falt ut av barnevognen i et ubevoktet øyeblikk), og informasjonsdisken hadde ikke noen opplysninger om den da vi ringte. Da printet jeg ut et par bilder av Kanin, og gikk innom og ga det (med navn og mobilnummer bakpå) til securitasvaktene. De går fra butikk til butikk hele dagen, og den ene fant den på disken i en butikk jeg ikke husket vi hadde vært innnom...

Bare som et tips..

• 4 uker senere...
Gjest BAMSE FUNNET!
Skrevet

Glemte for lengst å skrive her hvordan historien endte: Vi FANT bamsen! Vi hadde laget masse lapper klare til å henge opp, men kom først på å stikke innom en klesbutikk på senteret, hvor vi visste vi hadde vært - og DER VAR BAMSEN! Gjett om vi ble glade!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...