Gjest bekymra gutt_85 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei! Jeg har en skulderskade og tidvis store smerter.(idrettskade) Derfor har jeg de 3siste mnd tatt 2-3 paralgin forte nesten hver dag.. (minst 5dager i uka) Jeg har et sp.mål, har mitt høye forbruk av smertestillende de 3 siste mnd. kunne gitt skade på leveren mi? er vanskelig å slutte og nå må jeg innrømme at jeg begynner å bli ganke redd... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det høres ganske mye ut.. Men snakk med legen som behandler deg - du skal jo tross alt ikke ha kjempe vondt heller... Men legen kan finne andre typer smertestillende som passer bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 -bekymret gutt_85. En skulderskade som har vedvart så lenge, håper jeg blir utredet grundig, bl. a. med MR -rtg. og undersøkelse hos ortoped-lege. Når noe "ikke går over av seg selv" på 3 mnd., så er det nødvendig. Så langvarig bruk av Paralgin forte er ikke bra, både av hensyn til mulig tilvenning/avhengighet og nettopp leverskader. Dette må du snakke med fastlegen din om. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.