mes6 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 jeg klarer meg ikke uten noe søtt minst 2 ganger om dagen. mengdene er heller ikke så små. jeg prøver og gå ned noen kilo men klarer ikke og kutte ut med godisen. er 24 år med en kropp til en mor til 3 barn. trener, men det også er det liten motivasjon til nå... er det kanskje noen med noen gode råd til meg... jeg bare MÅ slutte og spise alt det søte. Tusen takk til de som har noen råd til meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pekka Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei tror nok kanskje krom tabeletter kan hjelpe deg å døyve sukkerbehovet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bugge1365380662 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kromtabletter,pluss at du spiser frukt som eple,appelsin,pære osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.