Gjest ung åreknute? Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Til dere som har erfaring/ kunnskap med behandling av årer på bena. Jeg lurer på om jeg har en åreknute som ikke kan ses. I det venstre benet, fra ankel og opp til midten av leggen er det ubehagelig. Det kribler, trykker og murrer. I og med at det bare er på det ene benet, hvor spesilet en åre er mer synlige enn på høyre ben, har jeg vurdert dette med problemårer. Men jeg vil føler meg ganske snål hvis jeg kommer til legen og "alle" vet at en åreknute ville vært synelig, bare ikke meg.... Jeg er forøvrig 29 år og ubehaget har øket på sakte men sikkert etter at jeg fikk barn for to år siden. Vil det forresten være "hjelp" å få dersom det er andre feil med åren enn en åreknute? Håper det finnes hjelp for dette har begynt vekke meg om natten og jeg blir irritabel av ubehaget. På forhånd takk for hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.