Gå til innhold

Ville dere ha....

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

...sagt i fra til vedkommende dersom dere hadde avslørt et nick her inne? Dvs. kjent igjen noen fra virkeligheten?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg hadde først søkt på nicket og lest hva slags galskap skapningen hadde skrevet her inne, og så hadde jeg konfrontert han/henne med det og brukt det mot han/henne.

Den slags er alltid litt artig! :)

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg hadde først søkt på nicket og lest hva slags galskap skapningen hadde skrevet her inne, og så hadde jeg konfrontert han/henne med det og brukt det mot han/henne.

Den slags er alltid litt artig! :)

Ville du ha konfrontert i virkeligheten da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ville du ha konfrontert i virkeligheten da?

Det kommer litt an på hva personen hadde skrevet her inne.

Hadde personen vært aktiv på psyk/overgrep, eventuelt skrev utrolig mye sensitivt, så hadde jeg selvsagt ikke gjort som beskrevet over.

Men dersom personen var som folk flest her, altså sånn som deg og meg, så hadde jeg kødda som faen og litt til! :)

Skrevet

Hvis det var en jeg kjente godt, så kanskje...Men ikke ellers..for hva er vitsen?

Forresten, så "røper" du deg jo selv samtidig da.. ;)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Da jeg er en bajas her inne er det viktig å ikke bli avslørt. I RL er jeg en høyt respektert mann;-/

Gjest Daisy
Skrevet

Det kommer litt an på hva personen hadde skrevet her inne.

Hadde personen vært aktiv på psyk/overgrep, eventuelt skrev utrolig mye sensitivt, så hadde jeg selvsagt ikke gjort som beskrevet over.

Men dersom personen var som folk flest her, altså sånn som deg og meg, så hadde jeg kødda som faen og litt til! :)

Godt jeg ikke kjenner deg i virkeligheten da :o) Du har vel litt "på meg", kanskje.,

Gjest Daisy
Skrevet

Hvis det var en jeg kjente godt, så kanskje...Men ikke ellers..for hva er vitsen?

Forresten, så "røper" du deg jo selv samtidig da.. ;)

Jo, en røper seg jo selv i samme slengen, men jeg tror jeg hadde syntes det var litt dårlig gjort å ikke si noe kanskje....

Gjest Daisy
Skrevet

Da jeg er en bajas her inne er det viktig å ikke bli avslørt. I RL er jeg en høyt respektert mann;-/

Jada.

:P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Godt jeg ikke kjenner deg i virkeligheten da :o) Du har vel litt "på meg", kanskje.,

Neida, jeg hadde selvsagt bare ertet deg veldig godhjertet! :)

Men jeg har ikke så mye på deg. Du er jo helt normal.

Heldigvis har jeg vært utrolig snill og grei her selv, så det skal godt gjøres at noen får noe på meg!

Gjest Daisy
Skrevet

Neida, jeg hadde selvsagt bare ertet deg veldig godhjertet! :)

Men jeg har ikke så mye på deg. Du er jo helt normal.

Heldigvis har jeg vært utrolig snill og grei her selv, så det skal godt gjøres at noen får noe på meg!

Fristet til å si noe stygt nå, ja.

Normal, ja. Men skinnet kan bedra :P

Skrevet

Jeg kjenner en som skriver inne på psykiatriforumet. Kunne ikke falle meg inn å fortelle ham at jeg vet at det er ham. Jeg synes han skal få ha den friheten til å skrive og spørre der. Jeg forteller det ikke til noen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fristet til å si noe stygt nå, ja.

Normal, ja. Men skinnet kan bedra :P

Jeg mente normal på en normal måte. Ikke det at du er prektig eller noe sånt, men nå er det jo heller ikke spesielt normalt å være prektig.

Det er vel ofte sånn at vi selv legger bedre merke til ting vi skriver enn hva andre gjør, så med mindre enkelte har vært helt på bærtur så legger man ikke merke til spesielt "dumme" ting folk har skrevet.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg kjenner en som skriver inne på psykiatriforumet. Kunne ikke falle meg inn å fortelle ham at jeg vet at det er ham. Jeg synes han skal få ha den friheten til å skrive og spørre der. Jeg forteller det ikke til noen.

Men han skriver jo i den tro at han er fullstendig anonym? Også sitter du der og vet "alt" om han. Er ikke sikkert hans virkelighets-jeg vil være like åpen som hans virituelle jeg.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg mente normal på en normal måte. Ikke det at du er prektig eller noe sånt, men nå er det jo heller ikke spesielt normalt å være prektig.

Det er vel ofte sånn at vi selv legger bedre merke til ting vi skriver enn hva andre gjør, så med mindre enkelte har vært helt på bærtur så legger man ikke merke til spesielt "dumme" ting folk har skrevet.

Liker å tro at jeg er litt prektig og anstendig, men det viser seg jammen gang på gang at det er feil.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Liker å tro at jeg er litt prektig og anstendig, men det viser seg jammen gang på gang at det er feil.

Jeg er faktisk ganske prektig og anstendig, men det er jo også en definisjonssak.

Min definisjon av prektig og anstendig viker sannsynligvis litt fra Kjell Magne sin.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg er faktisk ganske prektig og anstendig, men det er jo også en definisjonssak.

Min definisjon av prektig og anstendig viker sannsynligvis litt fra Kjell Magne sin.

Skal ikke se bort i fra det, du.

Har sett på den nye greia di på det andre stedet. Bra :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg føler at den beskrev meg med ganske korrekte ord! :)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville avslørt personen. Har denne fortalt en del personlige ting, så må du nesten bare holde på dette og ikke avsløre at du faktisk vet det denne personen forteller i anonymitet.

Skrevet

Andre stedet?

Hva!??!??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...