Gå til innhold

Ville dere ha....

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Andre stedet?

Hva!??!??

He, he, he :o) Nysgjerrig nå?

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville avslørt personen. Har denne fortalt en del personlige ting, så må du nesten bare holde på dette og ikke avsløre at du faktisk vet det denne personen forteller i anonymitet.

Men det er litt ekkelt da. Å vite at det kan hende noen der ute vet hvem du er... uten å si noe... kan hende jeg ville ordlagt meg litt annerledes av og til da?

Skrevet

Jeg kjenner en som skriver inne på psykiatriforumet. Kunne ikke falle meg inn å fortelle ham at jeg vet at det er ham. Jeg synes han skal få ha den friheten til å skrive og spørre der. Jeg forteller det ikke til noen.

Det er eneste riktige holdningen mener nå jeg, å ikke røpe det for andre.

Gjest Sa ikke no
Skrevet

Det har faktisk hendt at jeg har oppdaget en venninne her inne. Fant ikke ut så mye intimt om henne, men noe var det jo. Bl. a så visste jeg at hun var gravid lenge før hun fortalte det til oss og andre. Det var egentlig litt merkelig. Så når hun fortalte at hun var gravid, så måtte jeg late som om jeg ble overrasket og ikke visste det fra før.

Skrevet

Det har faktisk hendt at jeg har oppdaget en venninne her inne. Fant ikke ut så mye intimt om henne, men noe var det jo. Bl. a så visste jeg at hun var gravid lenge før hun fortalte det til oss og andre. Det var egentlig litt merkelig. Så når hun fortalte at hun var gravid, så måtte jeg late som om jeg ble overrasket og ikke visste det fra før.

Jeg så at svigerdattera til ei venninne var gravid, minst et halvår før mora sa noe. Sa selvfølgelig ikke noe.

Gjest Daisy
Skrevet

hvorfor sa du ingenting da?

Skrevet

Det kommer an på. Hvis det var en god venn, ville jeg nok sagt det - var det en nabo eller perifer venn ville jeg nok holdt tett, for jeg hadde jo samtidig måttet avsløre meg selv.

Gjest anonym i kveld også
Skrevet

På adopsjonsforum er det mange som vet hvem de forskjellige nickene tilhører, så jeg bruker aldri det samme nicket på andre forum.Skriver som regel anonym eller lign. eller et annet fiktivt nick.Jeg har ihvertfall spurt vedkommende om det er de som er nicket....Bedre å være ærlig,slik at vedkommende kan bestemme selv hvor mye eller lite de vil skrive med sitt nick.

Dessuten er det noen andre brukere her som har skrevet så mye om sitt familieliv og sine barn her inne at jeg tror jeg kunne gjennkjent personen hvis jeg tilfeldig skulle møte vedkommende.Sjansen er liten , men den er der for at man kan treffes.Synes det er rart at ikke flere folk er forsiktige....

Gjest Daisy
Skrevet

På adopsjonsforum er det mange som vet hvem de forskjellige nickene tilhører, så jeg bruker aldri det samme nicket på andre forum.Skriver som regel anonym eller lign. eller et annet fiktivt nick.Jeg har ihvertfall spurt vedkommende om det er de som er nicket....Bedre å være ærlig,slik at vedkommende kan bestemme selv hvor mye eller lite de vil skrive med sitt nick.

Dessuten er det noen andre brukere her som har skrevet så mye om sitt familieliv og sine barn her inne at jeg tror jeg kunne gjennkjent personen hvis jeg tilfeldig skulle møte vedkommende.Sjansen er liten , men den er der for at man kan treffes.Synes det er rart at ikke flere folk er forsiktige....

"Bedre å være ærlig,slik at vedkommende kan bestemme selv hvor mye eller lite de vil skrive med sitt nick."

DET synes jeg også!

Skrevet

Men han skriver jo i den tro at han er fullstendig anonym? Også sitter du der og vet "alt" om han. Er ikke sikkert hans virkelighets-jeg vil være like åpen som hans virituelle jeg.

Grunnen til at jeg kjente ham igjen er jo nettopp at han skrev ting han allerede hadde fortalt meg.

Skrevet

Men det er litt ekkelt da. Å vite at det kan hende noen der ute vet hvem du er... uten å si noe... kan hende jeg ville ordlagt meg litt annerledes av og til da?

Risikoen er der alltid. Det er derfor jeg holder nøyaktige detaljer om yrke, bosted og alder for meg selv.

Jeg har blitt avslørt yrket mitt da, uten å si det rett ut, så noen ganger sier enn mer enn det en planlegger.

Gjest Daisy
Skrevet

Grunnen til at jeg kjente ham igjen er jo nettopp at han skrev ting han allerede hadde fortalt meg.

Men da er det jo hvertfall ikke noe farlig? Kanskje han skriver ting her senere som han ikke vil du skal vite?

Gjest Daisy
Skrevet

Risikoen er der alltid. Det er derfor jeg holder nøyaktige detaljer om yrke, bosted og alder for meg selv.

Jeg har blitt avslørt yrket mitt da, uten å si det rett ut, så noen ganger sier enn mer enn det en planlegger.

Jeg har vel sagt alt det :P Blitt litt løsmunnet med hva jeg avslører, kanskje.

Men prøver å ikke si ting jeg ikke kan stå for i RL.

Skrevet

Det har jeg opplevd en gang!! Faktisk. Inne på ungdomsforumet her, for ca 6 år siden. Hadde en kamerat som jeg chatta med på nettet (og hadde møtt i virkeligheten), som skrev dialekt, og brukte smiley's =) sånn i stedet for :).. og det var diverse "kjennetegn" så jeg oppdaga at det var han. Hehe. Og jeg ga beskjed..

Gjest Daisy
Skrevet

Det har jeg opplevd en gang!! Faktisk. Inne på ungdomsforumet her, for ca 6 år siden. Hadde en kamerat som jeg chatta med på nettet (og hadde møtt i virkeligheten), som skrev dialekt, og brukte smiley's =) sånn i stedet for :).. og det var diverse "kjennetegn" så jeg oppdaga at det var han. Hehe. Og jeg ga beskjed..

Hva sa han da? Har du vært her i 6 år? Hatt annet nick tidligere?

Skrevet

Hva sa han da? Har du vært her i 6 år? Hatt annet nick tidligere?

Jeg husker ikke hva han sa den gang. Vi har ikke mye kontakt nå, men jeg var ute med ham en gang tidligere i vår, og da tok han det opp. Da lo vi bare av det. Tror ikke han hadde skrevet noe jeg ikke burde vite.. vi var 16 år den gang..

Begynte å henge her for minst 6 år siden ja. Hang da på ungdomsforum. Hadde ca ett års "opphold", og kom tilbake for 3 år siden, med nytt nick (dette). Men har ikke vært så mye på åpent, før nå i det siste. Har vært en del på Seksualitet de siste 3 årene, da.

Skrevet

Men da er det jo hvertfall ikke noe farlig? Kanskje han skriver ting her senere som han ikke vil du skal vite?

Det han ikke vet har han ikke vondt av så lenge jeg aldri nevner noe av det for noen. Om jeg derimot sier at jeg har lest det han har skrevet vil det sikkert være ganske flaut.

Skrevet

Da jeg er en bajas her inne er det viktig å ikke bli avslørt. I RL er jeg en høyt respektert mann;-/

Jajamen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...