Gå til innhold

Jeg skal gifte meg :-)


Yoplait

Anbefalte innlegg

Heisann

lenge siden jeg har vært her inne nå...tiden strekker ikke alltid til med jobb, hus..og ikke minst...kjærlgheten.

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle treffe mannen med stor M...med min redsel for menn tenkte jeg at løpet var kjørt.

Traff en drittsekk for et år siden som ikke gjorde annet enn å bruke meg...da jeg endelig ble kvitt han var jeg sikker på at alle var slik...

....men nei....da kom prinsen....han flytter inn hos meg nå i disse dager...og på nyttår fridde han..

Kirken er bestilt og vi gleder oss masse.

Håper dere alle har det godt.

Klemmer fra meg til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

det var da bra at du fant deg en bra fyr,men hvordan vet du at du har funnet den rette???

jeg har hatt litt problemer med å finne den rette.

jeg tror de er den rette,men der tar jeg alltid feil!!!.

jeg er så lei det!!!

jeg håper du har et svar på det???

grattis med forlovelsen.

koz polly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker den tida da du var sååå sikker på at du aldri ville tørre å stole på menn igjen. Så jeg er så utrolig glad på dine vegne, Yoplait :)) Unner deg virkelig å være lykkelig :))

Lykke til videre :))

*mange klemmer* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Yoplait!

Fantastisk!! Gratulerer!!! Nå ble jeg glad helt ned i tærene!!!

Når blir det bryllup da??

Sør og jeg tibyr oss stadig å være brudepiker, vi har allerede tilbudt oss overfor Sissle... Så bare si fra hvis dere trenger noen lekre brudepiker i sort og rosa!!! hehe :-)

Alle gode ønsker for fremtiden!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yoplait/DIXI

Kjære Yoplait!

Fantastisk!! Gratulerer!!! Nå ble jeg glad helt ned i tærene!!!

Når blir det bryllup da??

Sør og jeg tibyr oss stadig å være brudepiker, vi har allerede tilbudt oss overfor Sissle... Så bare si fra hvis dere trenger noen lekre brudepiker i sort og rosa!!! hehe :-)

Alle gode ønsker for fremtiden!

Varm klem fra Grete :-)

Det er faktisk ikke før 01.06.02....vi har så mange planer denne sommeren med tur til Russland + vi håper på en liten baby kanskje før det:-)

Vi skal gifte oss i Sola Ruinkirke....så det er bare til å stille...vi har 5 brudepiker allrede..så hva er et par til *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er faktisk ikke før 01.06.02....vi har så mange planer denne sommeren med tur til Russland + vi håper på en liten baby kanskje før det:-)

Vi skal gifte oss i Sola Ruinkirke....så det er bare til å stille...vi har 5 brudepiker allrede..så hva er et par til *ler*.

Det var et bra valg av dato - jeg giftet meg også 1. juni!!! Det var den største dagen i mitt liv - så bare gled deg!! Sør og jeg stiller i Sola ruinkirke (fantastisk kirke å gifte seg i!!!), det er helt klart! hehe :-)

Og spennende å høre om planer om en liten baby - si nå endelig fra når jeg skal bli tante! Akkurat nå går jeg og venter på å bli tante til Synnøve sin lille persille - dette er spennende!

Hils kjæresten fra meg og si at han er heldig, for han får en flott jente i deg, Yoplait!

Varme gledesklemmer fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse vennen. Har sagt det før, men skader ikke å si det en gang til =)

*klemmer*

Og lykke til med ny baby =)

ps, innlegget fra polly under her er ikke fra meg, jeg bruker bare en L når jeg bruker poly forkortelsen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...