Pappa Bjørn Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Nå må det ha blitt startet 10 tråder de siste dagene om hvor man skal laste ned filmer og musikk. Alle startes av forskjellige Nick vi aldri har sett her inne før. Skulle ikke forundre meg et sekund om det er en representant fra et plateselskap eller Tono som er ute å pisser i motvind... 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Jeg er ikke ny her, jeg måtte bare finne nytt nick, da denne provokatøren forfølgte meg.... Vært her siden 98 jeg, og jeg håper da for gudsskyld at her ikke er spioner:) 0 Siter
Gjest hvordan det er Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Hva skulle hensikten være med det? 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Hva skulle hensikten være med det? Hensikten er å finne ut hvor folk laster ned musikk, sånn at de kan legge ut ødelagte filer der. Det fører til at vi som laster ned musikk får ødelagt musikk gang på gang, gir opp å laste ned musikken, og går til butikken og betaler for plata istedet. 0 Siter
Gjest hvordan det er Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Hensikten er å finne ut hvor folk laster ned musikk, sånn at de kan legge ut ødelagte filer der. Det fører til at vi som laster ned musikk får ødelagt musikk gang på gang, gir opp å laste ned musikken, og går til butikken og betaler for plata istedet. Men dette vet de da allerede. I USA har de jo folk som er fulltidsansatt med å legge ut ødelagte filer, og det er til og med en amerikansk professor som har tatt patent på (teknisk sett lite imponerende) programvare som gjør dette tullet automatisk. SoulSeek er vel ennå et slags fristed, men det tror jeg henger mye sammen med at brukerne der er såpass bevisste at de fjerner all dritt fra området sitt med én gang de oppdager det. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Men dette vet de da allerede. I USA har de jo folk som er fulltidsansatt med å legge ut ødelagte filer, og det er til og med en amerikansk professor som har tatt patent på (teknisk sett lite imponerende) programvare som gjør dette tullet automatisk. SoulSeek er vel ennå et slags fristed, men det tror jeg henger mye sammen med at brukerne der er såpass bevisste at de fjerner all dritt fra området sitt med én gang de oppdager det. Javel. 0 Siter
Gjest kazaabruker Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Hensikten er å finne ut hvor folk laster ned musikk, sånn at de kan legge ut ødelagte filer der. Det fører til at vi som laster ned musikk får ødelagt musikk gang på gang, gir opp å laste ned musikken, og går til butikken og betaler for plata istedet. Jeg bruker Kazaa, og jeg merker "integrity rating" på alle de sangene jeg har hørt og som ikke er ødelagte. De ødelagte sletter jeg. På den måten kan folk søke på filer med integrity rating average eller mer og få "fine" filer på den måten. Er det noen store åpenbare hull i min teori om at dette kan funke bedre for å unngå ødelagte filer? 0 Siter
Lucretia Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Jeg startet en sånn tråd i går eller forigår eller når det var... og jeg er ikke ny, vært her i 6 år, jeg. (bare ikke vært så mye på åpent tidligere) 0 Siter
petter smart Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jeg bruker Kazaa, og jeg merker "integrity rating" på alle de sangene jeg har hørt og som ikke er ødelagte. De ødelagte sletter jeg. På den måten kan folk søke på filer med integrity rating average eller mer og få "fine" filer på den måten. Er det noen store åpenbare hull i min teori om at dette kan funke bedre for å unngå ødelagte filer? Dersom en søker i kazaa og får opp svært mange treff på en sang med høy rating så kan jeg garantere at den er lagt ut av platebransjen og at fila er korrupt. Selv velger jeg kun sanger det er 2-5 brukere som har. 0 Siter
petter smart Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hensikten er å finne ut hvor folk laster ned musikk, sånn at de kan legge ut ødelagte filer der. Det fører til at vi som laster ned musikk får ødelagt musikk gang på gang, gir opp å laste ned musikken, og går til butikken og betaler for plata istedet. De vet nok godt hvor folk laster ned musikk. Hemmeligheten er å velge sanger som har få brukere. De er nesten alltid i orden. De med svært mange brukere og høy rating er nesten alltid ødelagte. 0 Siter
Gjest hos oss Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jeg er ikke ny her, jeg måtte bare finne nytt nick, da denne provokatøren forfølgte meg.... Vært her siden 98 jeg, og jeg håper da for gudsskyld at her ikke er spioner:) apropos nicket ditt, hva er "menst"? 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 apropos nicket ditt, hva er "menst"? DET er dialekt 0 Siter
Gjest kazaabruker Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Dersom en søker i kazaa og får opp svært mange treff på en sang med høy rating så kan jeg garantere at den er lagt ut av platebransjen og at fila er korrupt. Selv velger jeg kun sanger det er 2-5 brukere som har. Hm... Dette har jeg ikke opplevd selv. Men har vært veldig plaget med å bare få ødelagte filer på enkelte artister. Jeg fortsetter sånn som jeg gjør uansett :-) Skader ingen at jeg "rater" sangene mine. 0 Siter
petter smart Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hm... Dette har jeg ikke opplevd selv. Men har vært veldig plaget med å bare få ødelagte filer på enkelte artister. Jeg fortsetter sånn som jeg gjør uansett :-) Skader ingen at jeg "rater" sangene mine. Det er fint at folk gidder rate sangene sine. Men dersom en sang har 500+ brukere og høy rating er den ødelagt, garantert. Dine sanger har neppe så mange brukere. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 DET er dialekt Skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå jeg?? menst. I menst så satt vi her, menst vi venta.. osv.. 0 Siter
fresja Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 DET er dialekt Jeg forstår menst, men jeg tror alle jeg kjenner sier mens... 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jeg forstår menst, men jeg tror alle jeg kjenner sier mens... Er de fra sunnmøre? Her er det nemlig slik vi sier det! Mens er mens for meg;) om du skjønner! *skjønner ikke hvorfor så mange kicker på nicket mitt, kansje jeg skulle skifte til Mistera igjen* (ikke deg altså fresja) *eller kansje jeg skulle kalle meg " mens, menst jeg venter på sommeren;)* 0 Siter
fresja Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Er de fra sunnmøre? Her er det nemlig slik vi sier det! Mens er mens for meg;) om du skjønner! *skjønner ikke hvorfor så mange kicker på nicket mitt, kansje jeg skulle skifte til Mistera igjen* (ikke deg altså fresja) *eller kansje jeg skulle kalle meg " mens, menst jeg venter på sommeren;)* Så nå vet jeg altså hvor Mistera er blitt av (glemmer det sikkert)! Er det ikke "bale" å skrive så langt navn når du logger deg inn, eller har du en PC hvor det kommer av seg selv? 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Så nå vet jeg altså hvor Mistera er blitt av (glemmer det sikkert)! Er det ikke "bale" å skrive så langt navn når du logger deg inn, eller har du en PC hvor det kommer av seg selv? Har en pc der det kommer av seg selv:) Og ja her er jeg, gjemmer meg for provoatøren:) 0 Siter
Lurveline Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Har en pc der det kommer av seg selv:) Og ja her er jeg, gjemmer meg for provoatøren:) Hadde en mistanke før jeg leste dette.Nå har jeg fått det bekreftet:o) Velkommen tilbake da ),(eller kan man si dèt?) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.